استند اسم پلکسی

استند اسم پلکسی گلاس

استند اسم پلکسی

ساخت فوری استند اسم پلکسی گلاس

طرح و ابعاد دلخواه شما

رنگ های متنوع

ارسال فوری

استند اسم پلکسی

استند اسم پلکسی (Acrylic Name Plate) اشخاص، سمت‌ها و برندها را به شکلی زیبا و آنگونه که برازنده است، معرفی می‌کند. امروزه شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف بخش قابل توجهی از بودجه خود را به دکوراسیون محیط اختصاص می‌دهند در این میان استند پلکسی به عنوان یک وسیله تبلیغی و تزئینی در ایجاد این دکوراسیون زیبا بسیار تاثیر گذار است.

 

قبل از خرید استند اسم پلکسی، این نکات را حتما بخوانید:

  • استند نام پلکسی گلاس معمولا از دو متریال پلکسی گلاس و مولتی استایل وابسته به طرح دلخواه شما ساخته می شوند.
  • این محصول با نام های استند اسم پلکسی ، استند اسم طلایی، استند نام افراد، استند نام پلکسی، استند اسم کودک و…. در بازار ساخته می شود.
  • هر طرح ، رنگ و ابعادی که مدنظر دارید، با هر نوشته و اسمی قابل ساخت است.
  • تمامی برش ها به صورت لیزری و بسیار با کیفیت صورت می گیرد.
  • قیمت استند اسم پلکسی پس از بررسی طرح شما به شما اعلام می شود. پس باید طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید.
  • کاربردهای استند اسم پلکسی : اسم محصولات ، اسم افراد و کارمندان، اسم کودک و متولد ، اسم افراد در جشن ها و مراسمات، معرفی کالا و ….
  • کیفیت ساخت استند اسم پلکسی بسیار بالا است.هیچ تغییر رنگی در برابر آفتاب یا… نمی دهد. استند نام پلکسی وزن کم و استحکام مناسبی دارد.

 

تزئینات قدیمی جای خود را به استندهای پلکسی گلاس داده‌اند و حالا در اکثر مراسمات مثل جشن تولد، عروسی و… به منظور دکور فضا از استند اسم پلکسی گلاس استفاده می‌شود که در واقع میزان فروش بالای آ‌ن‌ها را نشان می‌دهد. در ادامه متن به توضیح موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • کاربردهای متنوع استند اسم پلکسی گلاس
  • انواع مختلف استند اسم پلکسی
  • قیمت استند اسم پلکسی
  • سفارش و خرید استند اسم پلکسی

 

مدل‌های متنوع استند اسم پلکسی

طرح و اسمی  که مشتری سفارش می‌دهد بر روی طلق‌های پلکسی گلاس ایجاد و سپس برش زده می‌شود. البته در مورد استندهایی که جهت معرفی پرسنل استفاده می‌شوند، اسم مورد نظر بر روی پلکسی حک خواهد شد.

عمدتا از طلق پلکسی طلایی و نقره‌ای و ورق مولتی استایل برای ساخت استند اسم پلکسی استفاده می‌شود. و اما به ذکر مدل‌های مختلف این استندها بپردازیم.

 

قیمت استند اسم پلکسی پس از بررسی طرح شما به شما اعلام می شود. پس باید طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید.

 

 

استند اسم پلکسی رومیزی اداری

ادارات، شرکت‌ها و مراکز مختلف از مشتریان همیشگی استند اسم پلکسی رومیزی هستند چرا که می‌خواهند پرسنل، اشخاص، بخش‌های مختلف و سمت افراد را به صورتی شایسته و با متریالی جدید معرفی کنند.

استند اسم اداری پلکسی گلاس

استند اسم پلکسی دیواری اداری

استند معرفی پرسنل دیواری یا همان استند اسم پلکسی دیواری که بر روی دیوار قابل نصب است، از دیگر روش‌های معرفی افراد و سمت‌ها در مراکز اداری است.

طراحی استندهای اسم مورد استفاده در اماکن اداری و شرکت‌ها اغلب به این صورت است که اسم یا نوشته مورد نظر بر روی طلق پلکسی مستطیل شکلی حک می‌شود.  یا به صورت دولایه از بکگراند رنگی یا شفاف و حروف برجسته پلکسی استفاده می شود.

 

 

استند اسم پلکسی ازدواج، عقد و نامزدی

از لوازم دکوری جدید و بسیار شیک در عروسی و عقد، استند اسم پلکسی است. طراحی این مدل استند با استندهای اداری متفاوت بوده و همچنین جلوه‌ای ظریف‌تر و چشم نوازتر دارد.

استند اسم پلکسی گلاس مراسم عقد و نامزدی

اسم عروس و داماد و چند سمبل زیبا، بسته به سلیقه زوجین، بر روی طلق پلکسی طراحی شده و سپس برش زده می‌شود. مدل جعبه دار، دیواری و رومیزی این استندها موجود و تولید می‌شود. بر روی جعبه پلکسی اطلاعاتی مانند تاریخ عقد، ازدواج و ..‌. حک خواهد شد.

 

استند اسم پلکسی کودک

از جمله تزئیناتی که والدین برای کودکانشان در مراسمات مربوط به تولد یا تزیین اتاق کودک تدارک می‌دهند، استند اسم پلکسی کودک است.

این استند به صورت رومیزی، دیواری، هلالی و باکس دار ساخته می‌شود. مدل جعبه دار استند به این صورت است که اسم بر روی باکسی از جنس پلکسی گلاس قرار می‌گیرد و بر روی جعبه اطلاعاتی از تولد کودک مثل سن، وزن و ..‌. نوشته می‌شود.

استند پلکسی اسم تولد و مراسم

استند اسم پلکسی تولد

برای دکور فضایی به یادماندنی و خیره کننده از مراسم تولد خود یا اطرافیانتان می‌توانید از استند اسم پلکسی تولد استفاده کنید. اسم شخص، سن، تاریخ تولد و هر طرحی که در نظر داشته باشید بر روی طلق پلکسی طراحی و سپس برش زده می‌شود.

این استندها را سفارش دهید و عکس‌هایی زیبا و جذاب از روز تولد خود به یادگار داشته باشید.

 

استند اسم پلکسی لوگو و نماد

برندها و شرکت‌ها برای ثبت نماد و لوگوی خود در ذهن کاربران و یا جلب توجه آنان از ورق‌های پلکسی گلاس بهره می‌برند.

استند اسم پلکسی گلاس لوگو و نماد و نام شرکت ها

زیبایی، شفافیت و درخشندگی پلکسی گلاس از جمله دلایلی است که باعث می‌شود برندهای بزرگ و کوچک بخواهند با استند اسم پلکسی، خود را معرفی کنند چرا که توجهات را به خود جلب می‌کند و برای برندها سودآور است.

 

ما بنا به تعهد خود به مشتری ها بهترین کیفیت محصول ، بدون هیچ ایرادی به مشتری تحویل می دهیم. به طوری که شرکت های زیادی بخاطر کیفیت برتر ، مشتری دایمی ما هستند.

 

قیمت و خرید استند اسم پلکسی گلاس

بسته به تعداد حروف، اندازه استند و مقدار طلق پلکسی استفاده شده، قیمت استند اسم پلکسی محاسبه و تعیین می‌شود.

در فروشگاه آقای پلکسی از طلق‌های ایرانی، تایوانی و چینی جهت ساخت استند اسم پلکسی استفاده میشود و تنوع رنگی بالایی از پلکسی در این فروشگاه موجود است.

جهت سفارش و خرید استند اسم پلکسی دلخواه خود می‌توانید با فروشگاه آقای پلکسی از طریق تماس تلفنی و ارسال پیام در ارتباط باشید تا باکیفیت‌ترین و زیباترین استندها را تحویل بگیرید.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
مازیار

سلام. برای یک مجتمع مسکونی 16 واحده از این استند پلکسی شماره پلاک می خواستم.

سروش علیزاده

سلام به آقای پلکسی. من استند اسم پلکسی رو در تعداد بالا سفارش داده بودم. امروز به دستم رسیدند و جا داره از کیفیت و سرعت عملتون در ارسال تشکر کنم.