پلکسی آینه ای

پلکسی آینه ای

پلکسی آینه ای

1,550,000 تومان

ورق پلکسی گلاس آینه ای

طلایی و نقره ای (+ دیگر رنگ ها)

در انواع چینی و تایوانی

ابعاد ورق : 183 * 122 سانتیمتر

قیمت ورق پلکسی آینه ای روی تعداد به صرفه تر است.

ورق پلکسی گلاس آینه ای

پلکسی آینه‌ای (Mirror Acrylic sheet) یکی از انواع ورق‌های پلکسی گلاس است که در رنگ های مختلفی تولید می شود. پرکاربرد ترین رنگ های این آینه پلکسی طلایی و نقره ای هستند.

ابعاد پلکسی گلاس آینه ای ، 122* 183 سانتیمتر و ضخامت آن 2 میلیمتر است.

این طلق آینه ای به دلیل امکان برش لیزری در طراحی لوکس دکوراسیون داخلی منازل بسیار پرکاربرد است. هر طرح و ابعادی روی این ورق طلایی آینه ای امکان پذیر است.

 

نام های دیگر آینه پلکسی: آینه پلکسی گلاس، ورق آینه ای چسبی، آینه طلقی، ورق آینه پلاستیکی، طلق آینه ای، آینه ورقه ای، آینه پلکسی متری، برچسب آینه ای متری، پلکسی گلاس آینه ای

انواع پلکسی گلاس آینه ای

فروش پلکسی گلاس آینه‌ای با بهترین کیفیت و قیمت با 3 درجه کیفیت در فروشگاه آقای پلکسی صورت می گیرد.

سال‌های زیادی است که انسان‌ها از شیشه‌های آینه‌ای برای مصارف مختلف خود استفاده می‌کنند. اما چند سالی می‌شود که رقیب جدی و سرسختی به نام پلکسی آینه‌ای برای این محصولات شیشه‌ای پیدا شده است.

وضوح پلکسی آینه ای از آینه های معمولی 4 درصد بیشتر است!

پلکسی گلاس آینه‌ای که با نام ورق آینه‌ای پلاستیکی یا آینه پلکسی نیز شهرت داشته، بسیار شبیه به همان آینه‌هایی است که در تمامی خانه‌ها یافت می‌شود.

تفاوت اصلی این پلکسی‌ها با آینه‌های معمولی این است که در ساخت پلکسی آینه‌ای به‌جای شیشه، از پلکسی گلاس شفاف استفاده می‌کنند.

پلکسی شفاف 4 درصد از شیشه شفاف تر است. پس پلکسی آینه ای هم 4 درصد وضوح بیشتری نسبت به آینه های معمولی دارد!

تست آینه پلکسی گلاس شفاف طلایی و نقره ای

قسمت پشتی پلکسی شفاف را به‌وسیله یک‌لایه از جیوه می‌پوشانند و بدین صورت پلکسی شفاف به پلکسی آینه ای بدل خواهد شد. این مدل آینه پلاستیکی طلقی را در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای معمولا تولید می‌کنند.

شایان ذکر است که یکی از مهم ترین دلایل استفاده از پلکسی آینه‌ای بجای آینه شیشه‌ایب‌ای، ایمنی بیشتر آن بوده و در مجموع می توان مقاومت بیشتری را برای این پلکسی در نظر گرفت.

بی تردید شناخت نوع مرغوب این محصول قبل از خرید پلکسی آینه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بایستی مد نظر شما خریداران قرار بگیرد.

 

انواع پلکسی آینه ای

همانطور که متوجه شدید امروزه بجای انواع آینه‌های شیشه‌ای جهت طراحی دکوراسیون منازل و به طور کلی کارهای فانتزی، به سبب ایمنی بیشتر و قابلیت برش لیزری و خم پذیری آن، از ورق پلکسی آینه‌ای استفاده می کنند.

طلق پلکسی آینه ای امکان پشت چسبدار شدن و چسباندن به دیوار را دارد.

پلکسی گلاس آینه ای در کیفیت های مختلفی تولید می شود. پلکسی آینه ای تایوانی بیشترین کیفیت را در بین طلق های آینه ای دارد. پس از آن پلکسی گلاس آینه ای چینی است که آن هم کیفیت مطلوبی دارد و همچنان مانند آینه ها تصویری واضح و شفاف ارائه می دهد.

رنگ بندی پلکسی آینه ای ، زرد، طلایی، قرمز، آبی، سبز،

در حال حاضر انواع رنگ های پلکسی آینه‌ای موجود در بازار عبارتند از:

  • پلکسی آینه‌ای طلایی
  • پلکسی آینه‌ای نقره‌ای
  • پلکسی آینه ای قرمز
  • پلکسی آینه ای سبز
  • پلکسی آینه ای آبی

مهم‌ترین کاربردهای طلق پلکسی آینه‌ای

به‌صورت کلی می‌توان گفت که کاربرد پلکسی‌های آینه‌ای مانند آینه‌های شیشه‌ای است، اما از آن جایی که برخلاف آینه‌های شیشه‌ای می‌توان آن‌ها را به‌راحتی به‌وسیله لیزر برش داد، می‌توان از آن در ساخت انواع محصولات تزئینی استفاده کرد.

خدمات برش لیزری پلکسی آینه ای طبق طرح و ابعاد دلخواه شما پذیرفته می شود.

  • استفاده از طلق آینه ای به‌جای آینه‌های شیشه‌ای

پلکسی برعکس آینه‌های شیشه‌ای در برابر ضربه نیز مقاومت بیشتری دارد و به‌راحتی نمی‌شکند. همچنین در مقایسه با آینه‌های شیشه‌ای که بعد از برخورد ضربه خرد شده و خطرناک هستند، پلکسی خطر کمتری را ایجاد می‌کند.

به همین دلیل:

در مکانی که نی از به بالابردن هرچه بیشتر امنیت است، از طلق پلکسی آینه ای استفاده می‌کنند.

برای مثال در مهدکودک‌ها و یا اتاق کودکان و نوزادان این محصول انتخاب بسیار بهتری خواهد بود. هنگامی‌که کودکان در حال بازی هستند ممکن است به آینه برخورد کرده و یا جسمی را ناخودآگاه به سمت آن پرتاب کنند.

باشگاه های ورزشی به خصوص سالن های بدنسازی هم ، به استفاده از این طلق آینه ای، روی آورده اند.

بنابراین:

استفاده از پلکسی های آینه ای که به‌سادگی نمی‌شکنند و بعد از شکسته شدن نیز خطر کمتری را ایجاد می‌کنند، معقول‌تر به نظر می‌رسد.

کاربرد پلکسی آینه ای در دکوراسیون

  • تولید لوازم تزئینی و دکوراتیو با پلکسی آینه ای

می‌توان به جرات گفت که مهمترین دلیل اصلی استفاده از پلکسی های آینه ای ، ساخت محصولات تزئینی و دکوری است.

از مهم‌ترین این محصولات دکوری می‌توان به استیکرهای دیواری که به‌وسیله پلکسی آینه ای تولید شده‌اند، اشاره کرد. گوشواره‌ها، دستبندها، گردنبندها و به‌صورت کلی زیورآلات و بدلیجات زیبایی را می‌توان به‌وسیله پلکسی آینه ای تولید کرد.

  • استفاده از آینه پلکسی گلاس در تابلوسازی

می‌توان به جرات عنوان کرد که یکی از مهم‌ترین کاربرد پلکسی های آینه ای در صنعت تابلوسازی است. از آن جایی که می‌توان به‌راحتی ورق‌های پلکسی را به کمک لیزر برش داد، می‌توان هر طرح و یا شکلی که مدنظر است را بر روی آن پیدا سازی کرد. به همین دلیل در صنعت تابلوسازی از این مدل از ورق‌ پلاستیکی آینه ای بسیار استفاده می‌کنند.

کاربرد طلق پلکسی گلاس آینه ای در تابلوسازی

ضخامت پلکسی آینه ای چقدر است؟

شاید جالب باشد که بدانید پلکسی های آینه ای را تنها در ضخامت‌ 2 میلی‌متری تولید می‌کنند.

البته باید گفت که در موارد بسیار نادری، از آینه‌های 1 میلی‌متری هم برای ساخت پلکسی آینه ای استفاده می‌شود، اما پیداکردن آن به‌قدری مشکل است که تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

آینه‌های پلکسی را در چه ابعادی تولید می‌کنند؟

از آنجا که سایز و ابعاد آینه‌های پلکسی می‌تواند برای خریداران مهم باشد با گفت که سایز استاندارد موجود این ورق‌ها در بازار، ۱۲۲×۱۸۳ سانتیمتر است.

اما می‌توان این ورق‌های آینه ای را در سایزهای مورد نیاز خود به ما سفارش دهید!

درصورت نیاز به ابعادی کمتر از ورق کامل ، برای سفارش با تلفن 021-36612145 تماس بگیرید.

3 دلیل مهم برای ساخت پلکسی آینه ای با ضخامت 2 میلی‌متر

شاید برای شما هم این سوال پیش‌آمده باشد که چرا باید پلکسی های آینه ای را تنها با ضخامت 2 میلی‌متری می‌سازند؟ در پاسخ به این سوال می‌توان به سه نکته مهم زیر اشاره کرد:

  • عدم کاربرد آینه ضخیم پلکسی

از مهم‌ترین دلایلی که این پلکسی ها را در ضخامت 2 میلی‌متری می‌سازند این است که پلکسی های آینه ای با ضخامت بیشتر، کاربردی در صنعت ندارند و دلیلی وجود ندارد که این پلکسی ها را با ضخامت بیشتر تولید کنند. این ها معمولا برای کارهای تزئینی استفاده می شوند و برای آن ، ضخامت 2 میلیمتر کفایت می کند.

  • بالارفتن انعکاس سطحی

اگر این پلکسی ها را در ضخامت‌ها بیشتر از 2 میلی‌متری تولید کنند، باعث بالارفتن انعکاس سطحی خواهد شد. این مورد باعث می‌شود تا تصویر به‌درستی در آینه بازتاب پیدا نکند. باید بدانید که هرچه ضخامت پلکسی ها بیشتر شود، تصویر بازتابی نامناسب‌تر خواهد شد.

  • استفاده در محصولات تزئینی

پلکسی آینه ای را بیشتر برای تولید محصولات تزئینی در منازل استفاده می‌کنند. این محصولات تزئینی بیشتر در سایز و اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند، به همین دلیل بهتر است که پلکسی های آینه ای را در ضخامت‌های پایین‌تر تولید کنند و در این میان، ضخامت 2 میلی‌متری، بهترین ضخامت است.

 

6 مزیت مهم پلکسی‌های آینه ای

از مهم‌ترین مزیت‌های پلکسی آینه ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این ورق‌ها در برابر فشار و ضربه مقاومت مناسبی دارند.
  • دارای قابلیت انعطاف‌پذیری هستند.
  • امکان برش این ورق‌ها به‌سادگی و با کمک لیزر وجود دارد.
  • وزن این ورق‌ها پایین بوده و قابلیت حمل و جابه‌جایی راحتی دارند.
  • امنیت پلکسی های آینه ای بسیار بالاست.
  • می توان آنها را با حرارت خم داد و به شکل دلخواه در آورد.

مزیت های استفاده از طلق آینه ای پلکسی گلاس

چرا باید به‌جای آینه‌های شیشه‌ای از آینه‌های پلکسی استفاده کرد؟

باتوجه‌به مزیت‌هایی که در خصوص این محصولات گفته شد، می‌توان به‌سادگی به مهم‌ترین دلایلی که باید به‌جای آینه‌های شیشه‌ای از آینه‌های پلکسی استفاده کرد، پی برد.

اما اگر هنوز هم قانع نشده‌اید:

باید گفت که ایده اولیه ساخت این مدل از پلکسی ها زمانی به وجود آمد که ایمنی آینه‌های شیشه‌ای بسیار کاهش‌یافته بود.

از آن جایی که پلکسی آینه ای دارای مقاومت ضربه ای بالاتری نسبت به آینه‌های شیشه‌ای بود، استفاده از آن باعث بالارفتن امنیت می‌شد. به همین دلیل به‌سرعت توانست جای خود را در خانه‌ها پیدا کند.

از سوی دیگر به دلیل اینکه در ساخت پلکسی آینه ای از ورق پلکسی استفاده شده است، در برابر ضربه و شکستن مقاومت بیشتری نسبت به آینه دارد. در واقع زمانی که یک جسم سخت به آینه برخورد کند، این وسیله به‌سرعت شکسته خواهد شد، این در حالی است که پلکسی آینه ای در برابر اجسام سخت دارای مقاومت بسیار بالاتری است. اما این به این معنی نیست که پلکسی های آینه ای شکست‌ناپذیرند!

آینه پلاستیکی ضد ضربه، آینه طلق پلکسی گلاس

در صورت برخورد یک جسم سخت به پلکسی آینه ای چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

هنگامی‌که یک جسم سخت به شیشه آینه معمولی برخورد می‌کند، آینه خرد شده و به قطعات کوچک و ریزی تبدیل خواهد شد. این قطعات به‌سرعت در اطراف پخش می‌شوند.

موضوعی که باعث هرچه خطرناک‌تر شدن شکستن آینه شیشه‌ای می‌گردد، این است که این قطعات گاهی تا 3 متر نیز به اطراف پرتاب می‌شوند.

این در حالی است که بعد از برخورد یک جسم سخت به پلکسی آینه ای، به‌ندرت دیده شده که تکه‌های آن به اطراف پرتاب شوند. اما به نظر شما، دلیل این پرتاب نشدن چه چیز می‌تواند باشد؟

همان‌طور که اشاره کردیم، پلکسی‌های آینه‌ای دارای خاصیت انعطاف‌پذیری هستند. همین خاصیت باعث می‌گردد هر زمان که یک جسم سخت با آن برخورد کرد، نیروی ضربه برخورد جذب شده و از پرتاب شدن تکه‌های این وسیله جلوگیری به عمل می‌آید.

همچنین زمانی که یک جسم به پلکسی‌های آینه‌ای برخورد می‌کند، پلکسی مانند شیشه به قطعات ریز تبدیل نمی‌شود. بعد از برخورد پلکسی به چند قطعه بزرگ تقسیم شده و ترک‌های مختلفی بر روی آن ایجاد می‌گردد.

نحوه برش پلکسی گلاس آینه‌ای چگونه است؟

برش پلکسی آینه‌ای به دو طریق می‌تواند صورت گیرد:

  1. برش لیزری: در این روش از لیزر برای برش پلکسی آینه ای استفاده می کنند.
  2. برش دستی: در این روش با استفاده از یک تیغ چندین بار روی ورق کشیده و سپس با کمی فشار تیکه پلکسی گلاس آینه ای قابل برش و جدا شدن می‌باشد.

اگر نیاز به برش پلکسی آینه ای داشتید ، طبق طرحی که در ذهنتان است و با ابعاد انتخابی شما ، برش لیزری و برش دستی طلق آینه ای را برای شما انجام می دهیم.

خرید ورق پلکسی آینه ای

با توجه به تمامی کاربردها و مزایایی که از ورق پلکسی گلاس آینه‌ای نام برده شد، می توان گفت که فروش این پلکسی از رونق خوبی در بازار برخوردار می باشد.

اگر شما هم به عنوان یک خریدار پلکسی آینه ای، می خواهید با آسان ترین روش و در کمترین زمان ممکن، خرید پلکسی گلاس آینه‌ای را با قیمت مناسب تری تجربه کنید، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کرده باشید.

شما می توانید از مشاوره رایگان قبل از خرید با کارشناسان این مجموعه، بهره کافی را برده و خریدی آگاهانه را تجربه نمایید.

آقای پلکسی برای خرید پلکسی آینه ای ، با 3 نوع ورق با کیفیت و قیمت متفاوت در خدمت شماست. تضمین می کنیم بهترین قیمت را ارائه دهیم!

جدیدترین قیمت پلکسی آینه‌ای

قیمت پلکسی آینه‌ای با توجه به فاکتورهایی مانند برند و ابعاد ورق طلق آینه ای، می‌تواند متفاوت باشد.

قیمت ورق آینه ای نقره ای و آینه ای طلایی ، یکسان است و این دو رنگ قیمت هستند.

قیمت ورق پلکسی آینه ای رنگ های دیگر (قرمز،سبز،آبی و…) بیشتر از رنگ های متداول طلایی و نقره ای است.

این فروشگاه در تلاش بوده تا با هدف کسب رضایت مشتریان خود، خریدی اقتصادی را رقم بزند، به طوری که دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه می‌دهد.

برای اطلاع از قیمت ورق پلکسی آینه ای عمده با ما تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت ورق پلکسی آینه‌ای و سفارش آسان، می‌توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
عبدالله زاده

سلام. در حال راه اندازی یک باشگاه بدنسازی هستیم. استفاده از آینه در ابعاد بزرگ برای باشگاه کمی خطرناک هست. ممکنه در اثر ضربه آینه شکسته بشه و شکستگی های آینه ممکنه به افراد داخل باشگاه صدمه وارد کنه. آیا این پلکسی های آینه ای نشکن هستند و یا اینکه در اثر شکسته شدن، خطری ایجاد نمی کنند؟

بهزاد جمشیدی

من در ایتا چند نمونه کاری که لازم دارم رو با اندازه براتون فرستادم. ممنون میشم بهم قیمت آینه پلکسی که جعبه های مختلف هستند رو بگید. با تشکر از سایت خوبتون.

نجمه الدین غلامی

وقتتون بخیر. من از این پلکسی های آینه مانند جهت دکوراتیو منزل خودم استفاده کردم و به شدت کار شیک و جذابی از آب در اومدن.