استند جاکاتالوگی پلکسی

استند جاکاتالوگی پلکسی شفاف

استند جاکاتالوگی پلکسی

استند جاکاتالوگی پلکسی گلاس

انواع استند جای کاتالوگ در طرح و ابعاد سفارشی (رومیزی، دیواری، ایستاده)

جنس: پلکسی تایوانی و ایرانی

کاربردها: اداری، نمایشگاهی، تبلیغات

ساخت و تولید جاکاتالوگی و ارسال فوری

استند جاکاتالوگی پلکسی

استند جاکاتالوگی پلکسی گلاس از تاثیرگذارترین لوازم تبلیغاتی است که می‌توانید از این استند پلکسی جهت تبلیغ کسب و کار، محصولات و خدمات خود روی میز از آن بهره کنید.

 اگر قصد دارید با تکیه بر تبلیغات موثر و بهینه به کسب وکار خود رونق ببخشید، همانند سایر کسب و کارهای موفق به کاتالوگ و استند رومیزی به استند جاکاتالوگی رومیزی نیاز خواهید داشت.

استند جاکاتالوگی شفاف طلقی دو طبقه

استند جای کاتالوگ از دو متریال پلکسی شفاف تایوانی و ایرانی ساخته می شوند.

شما می توانید طرح خاص یا رنگ بندی برای هولدر کاتالوگ اداری خود در نظر بگیرید.

همان اندازه که طراحی و گرافیک کاتالوگ می‌تواند جذاب باشد، نحوه نمایش و ارائه آن روی میز کار نیز با پلکسی گلاس بسیار در جلب توجه مراجعه کنندگان تاثیرگذار است. در ادامه متن به بررسی موارد زیر در ارتباط با استند کاتالوگ می‌پردازیم:

  • مدل‌های متنوع و پرفروش جاکاتالوگی رومیزی اداری پلکسی 
  • مزایای ساخت استند جای کاتالوگ نمایشگاهی با طلق پلکسی 
  • قیمت استند جاکاتالوگی رومیزی پلکسی
  • سفارش و خرید استند جاکاتالوگی پلکسی

استند جاکاتالوگی پلکسی گلاس

انواع استند جاکاتالوگی پلکسی بر اساس نحوه قرارگیری

بر اساس دکوراسیون محیط و بزرگی و کوچکی فضا از استند جاکاتالوگی پلکسی دیواری، زمینی و رومیزی استفاده می‌شود. در ادامه این مدل استندها را با ارائه توضیحاتی کامل، معرفی می‌کنیم.

استند جاکاتالوگی رومیزی پلکسی شفاف - هولدی جای کاتالوگ رومیزی

استند جاکاتالوگی رومیزی پلکسی

استند جاکاتالوگی رومیزی مختص قرارگیری بر روی سطوح بلند مثل میز، کانتر و پیشخوان است تا محتویات داخل آن بهتر نمایش نمایش داده شود.

استند جاکاتالوگی پلکسی دیواری

استند جاکاتالوگی دیواری دارای حفره‌هایی جهت نصب بر روی دیوار است. گاهی طراحی این مدل استند به گونه‌ای است که بر روی میز و سطوح بلند نیز بدون نیاز به تکیه گاه قرار می‌گیرد.

استند جاکاتالوگی پلکسی زمینی یا ایستاده

طراحی استند جاکاتالوگی ایستاده پلکسی به گونه‌ای است که بر روی زمین قرار می‌گیرد. این مدل استند  به صورت چند طبقه‌ای طراحی می‌شود تا بتواند نگاه کاربر را به سمت کاتالوگ‌ها جلب کند. جابه جایی آن نیز بسیار راحت است.

استند جای کاتالوگ و بروشور ایستاده پلکسی شفاف

انواع استند جاکاتالوگی پلکسی بر اساس طراحی و کاربرد

 انعطاف پذیری بالای پلکسی امکان ساخت مدل‌های بسیار متنوع و زیبایی از استند جاکاتالوگی را فراهم کرده است. در ادامه چند مدل از این استند تبلیغاتی را معرفی می‌کنیم.

استند جاکاتالوگی پلکسی یک طبقه

 این مدل استند دارای یک طبقه یا یک ردیف جهت قرار دادن کاتالوگ و بروشور است .اغلب در اندازه های a4، a5 و a3 به تولید می‌رسد اما در اندازه‌های سفارشی نیز تولید می‌شود. بسیار شفاف، زیبا و سبک است.

 

استند جاکاتالوگی پلکسی چند طبقه

 استند جاکاتالوگی دارای بیشتر از یک طبقه جهت قرار دادن کاتالوگ‌ها است. خرید استند جاکاتالوگی پلکسی گلاس چند طبقه به منظور تفکیک کاتالوگ‌های مختلف و نمایش بهتر آن‌ها است.

جاکاتالوگی در مدل‌های رومیزی، دیواری و زمینی و سایزهای استاندارد کاغذ قابل تولید است. می‌توانید طرح و اندازه مد نظر خود را نیز سفارش دهید تا در صورت امکان ساخته شود.

هولدر استند جاکاتالوگی شفاف طلقی پلکسی

استند جاکاتالوگی و جاکارتی پلکسی

ترکیب استند کاتالوگ و استند کارت ویزیت با پلکسی امکان پذیر است. به این ترتیب با سفارش و خرید یک استند، به دو منظور از آن استفاده خواهید کرد و به قولی با یک تیر دو نشان می‌زنید. می‌توانید در اندازه‌های دلخواه و اندازه استاندارد کاغذ A4،  5Aو 3A به سفارش استند جاکاتالوگی و جاکارتی بپردازید.

 

مزایای ساخت جاکاتالوگی با پلکسی

به کار رفتن پلکسی گلاس در ساخت استند کاتالوگ ویژگی‌های فوق العاده‌ای همچون سبکی، استحکام، لوکس بودن و زیبایی به آن بخشیده است. با توجه به اینکه استندها به وفور توسط مراجعه کنندگان و مسئولان جابجا می‌شوند، استفاده از متریالی محکم اهمیت پیدا می‌کند. پلکسی با مقاومت عالی در برابر ضربات و فشار خارجی بهترین انتخاب جهت ساخت انواع استند است.

خرید و قیمت استند جاکاتالوگ پلکسی شفاف و رنگی

قیمت و خرید استند جاکاتالوگی پلکسی

قیمت استند کاتالوگ پلکسی بر اساس پارامترهای مهمی مثل نوع ورق پلکسی، اندازه استند و مقدار ورق استفاده شده تعیین می‌شود.

نوسانات قیمت متریال و طرح ها و ابعاد مختلف استند جای کاتالوگ پلکسی گلاس ، مانع از ارائه قیمت‌های ثابت برای استندها می‎شود.

در فروشگاه آقای پلکسی علاوه بر طلق پلکسی شفاف، از پلکسی‌های رنگی که بسیار جذاب و شیک هستند جهت ساخت استند جاکاتالوگی استفاده می‌شود.

برای کمتر شدن قیمت استند جای کاتالوگ می توان از طلق کریستال (پلکسی ایرانی) نیز برای ساخت این هولدر کاتالوگ و مجله استفاده کرد.

می‌توانید برای خرید استند جاتالوگی پلکسی مدل و اندازه مد نظر خود را انتخاب و از طریق تماس با همکاران ما سفارش دهید تا باکیفیت‌ترین و زیباترین استندها را تحویل بگیرید.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
غلامی

سلام و درود به شما و سایت خوبتون بابت موجودی انواع استند پلکسی خوش قیمت و با کیفیت.

باباشعار

سلام و خسته نباشید. من چند تا استند رومیزی پلکسی از شما خریدم که امروز عصر بدستم رسیدند و واقعا جنس و کیفیت عالی هستند. خواستم ازتون تشکر کنم.

آصف خوش خلق

وقت بخیر و خسته نباشید خدمت شما و سایت خوب آقای پلکسی. قول داده بودم بعد از اینکه سفارش به دستم برسه اینجا هم کامنت ثبت کنم و نظرم رو بگم. هم محصول و هم مشاوره در خصوص انتخاب بهترین گزینه عالی بود. فقط برای من فکر کنم یکم طول کشید تا به دستم برسه.