استند پلکسی دیواری

استند پلکسی دیواری

استند پلکسی دیواری

استند دیواری پلکسی گلاس

انواع طرح های سفارشی

کاربردها: تبلیغات، جای کاغذ و بروشور، نگهدارنده

ساخت و ارسال فوری

استند پلکسی دیواری

استند پلکسی با قابلیت نصب بر روی دیوار امکان استفاده کاملا بهینه از محیط کار را فراهم می‌کند.

 

استندهای شفاف دیواری بسیار سبک و همچنین بسیار مقاوم هستند.

 

اگر محیط کار کوچکی دارید اما نمی‌خواهید آشفته و بی‌نظم به نظر برسد، بهتر است با نصب استند دیواری پلکسی نظم و آراستگی را در فضا ایجاد کنید.

بدون شک با این کار مراجعه کنندگان نیز احساس بهتری خواهند داشت و تمایل بیشتری به استفاده از خدمات یا خرید محصولات شما خواهند داشت.

 

معمولا استند دیواری پلکسی گلاس را از پلکسی شفاف می سازند. اما می توان با ترکیب آن با پلکسی مشکی یا طلایی جلوه ای خاص به آن داد.

 

استند دیواری شفاف شیشه ای پلکسی

استند پلکسی دیواری علاوه بر کاربردهای متنوعی که دارد به دلیل استفاده از ورق‌های پلکسی گلاس از مزایای بیشتری نیز بهره مند گشته است. در ادامه همین متن به بررسی موضوعات زیر در ارتباط با استند دیواری پلکسی گلاس خواهیم پرداخت.

  • کاربرد استند دیواری پلکسی
  • مراکزی که استند پلکسی دیواری در آن دارای کاربرد است
  • قیمت گذاری و خرید استند پلکس دیواری

 

 

امکان حک و چاپ لوگو و نوشته هم روی استند دیواری شفاف شیشه ای یا پلکسی وجود دارد.

 

 

انواع استند پلکسی دیواری

از مزایای استند پلکسی دیواری، چند کاربردی بودن آن است به این صورت که می‌توان به منظورهای مختلف از آن بهره برد از جمله:

  • اطلاع رسانی
  • قرار دادن وسیله، کاتالوگ، برگه
  • تبلیغات
  • راهنمایی

 

مراکزی که از کاتالوگ و بروشور به منظور تبلیغ محصول و خدمات یا اطلاع رسانی استفاده می‌کنند، از استندهای پلکسی قابل نصب بر روی دیوار بهره می‌برند. مدل‌های بسیار متنوعی از استند جاکاتالوگی موجود است که به صورت چند ردیفه و چند طبقه، بسته به نیاز مشتری به تولید می‌رسد.

 

استندهای شفاف دیواری تماما از پلکسی خارجی ساخته می شوند و مقاومت عالی در برابر ضربه و خط و خش دارند.

 

  • اگر مشتری بخواهد کاتالوگ و کارت ویزیت را با استفاده از یک استند پلکسی دیواری به نمایش بگذارد، می‌تواند به سفارش استند جاکاتالوگی و جاکارتی بپردازد که دارای خانه‌هایی جهت قرار دادن بروشور و کارت است.
  • برای مشتریانی که قصد دارند چند نوع کاتالوگ را به صورت مجزا در یک استند قرار دهند تا بهتر در معرض دید مراجعه کننده باشد، می‌توانند استندهای چند خانه‌ای را که به صورت چند طبقه یا چند ردیفه هستند، سفارش دهند و به این ترتیب چینش و نظم خاصی به آن‌ها ببخشند.
  • مراکزی که می‌خواهند چندین نوع کارت ویزیت مربوط به اشخاص و مشاغل مختلف را در دسترس مراجعه کنندگان قرار دهند از استند پلکسی دیواری که دارای چندین خانه برای قرار دادن کارت‌های ویزیت مختلف است، استفاده می‌کنند.
  • جهت قرار دادن برگه‌های نظرسنجی و ثبت نام یا سایر برگه‌های اداری می‌توان به سفارش مدل‌هایی خاص از استند پلکسی دیواری پرداخت.
  • مدل‌هایی از استند دیواری وجود دارد که به صورت دو لایه ساخته می‌شود تا بتوان برگه‌ای را که حاوی اطلاعاتی مهم است در بین آن قرار داد. اگر قصد معرفی محصول یا خدمات خاصی را دارید یا می‌خواهید مراجعه کنندگان را به شیوه‌ای که بهتر قابل رویت باشد، راهنمایی کنید نگهدارنده کاغذ دیواری پلکسی گلاس بسیار کارآمد و موثر است. مثلا در ادارات به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان به بخش‌های مهم از این مدل استند دیواری پلکسی بهره می‌برند.
  • بسته به ضخامت پلکسی، می‌توان لوازم مختلفی را داخل استندهای پلکسی دیواری قرار داد و بهترین استفاده را از دیوارها برد. استند دیواری لوازم آرایشی و استند دیواری عینک از جمله استندهای مخصوص قرارگیری وسایل هستند.

 

برای نصب استند پلکسی شفاف روی دیوار معمولا از میخ یا چسب دو طرفه استفاده می شود. چسب دوطرفه بسیار قوی می توان توسط ما بر روی این استند چسبانده شود. اگر نیاز به جای سوراخ برای میخ زدن نیز دارید می توانید در طرح خود این مورد را اعمال کنید.

 

در چه محیط‌هایی استفاده از استند دیواری پلکسی مفید واقع می‌شود؟

اماکن تفریحی، مراکز درمانی، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه و ساختمان پزشکان، ادارات، اموزشگاه‌ها، مدارس و… از جمله محیط‌هایی هستند که می‌توان نگهدارنده استند پلکسی دیواری را به وفور در آن‌ها مشاهده کرد.

 

کاربرد استند پلکسی دیواری

 

قیمت و خرید استند پلکسی دیواری

قیمت استند دیواری پلکسی بر اساس مقدار ورق پلکسی گلاس به کار رفته و نوع ورق پلکسی تعیین می‌شود. در فروشگاه ما قادر به سفارش هر مدل استند پلکسی دیواری بسته به نیاز و سلیقه خود خواهید بود.

همچنین برای اینکه قیمت استند پلکسی دیواری مورد نظر شما کمتر شود ، می توان از متریال دیگری هم استفاده کرد.

قابل توجه است که امکان ساخت هر مدل استند دیواری با طلق  و پلکسی توسط ما وجود دارد که از جمله سازه های طلقی بسیار زیبا و لوکس به شمار می‌رود. استندهای دیواری در این فروشگاه بر اساس ضخامت درخواستی مشتری ساخته می‌شوند. در اندازه‌های a4 و a5 و دیگر سایزها نیز می‌توانید به سفارش استند دلخواه خود بپردازید.

 

برای سفارش استند شفاف دیواری مورد نظر خود، طرح خود را برای کارشناسان ما ارسال کنید تا قیمت گذاری شود و درصورت تایید توسط شما، تولید آغاز شود.

محصول تولیدی سریعا ساخته شده و برای شما ارسال می شود.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
ساسان

سلام. 10 عدد استند پلکسی دیواری می خواستم. باید چطوری سفارش بدم؟

مجید شیخی

سلام و درود خدمت آقای پلکسی و راهنمایی ها و مشاوره های صادقانه و دلسوزانه اشون. محصولات سفارشی من امروز به دستم رسیدند و واقعا کیفیت کار عالی هست. حتما دوباره باهاتون همکاری خواهم کرد.