پلی کربنات سفید

پلی کربنات سفید

پلی کربنات سفید

پلی کربنات سفید رنگ (ورق پلی کربنات سفید مات)

پلی کربنات سفید شیری دوجداره

(پلی کربنات سفید مات)

ضخامت ورق پلی کربنات سفید: 4 میل، 6میل، 8میل، 10 میل

پلی کربنات سفید

پلی کربنات سفید یکی از انواع طلق‌های پرکاربرد و پرفروش از خانواده ورق پلی کربنات است.

پلی کربنات سفید، پلی کربنات شیری، پلی کربنات سفید مات در اصل یک محصول هستند و نام های مختلفی برای این طلق دوجداره  سفید رنگ پلی کربنات گفته می شود.

با به کارگیری پلی کربنات سفید مات در ساخت گلخانه، سقف پارکینگ یا هر فضای دیگر، محیطی با نور کافی، ایمن در برابر زلزله و طوفان و همچنین خصوصی خواهید داشت. با توجه به اهمیت این نوع طلق پلی کربنات رنگی، تصمیم داریم در این متن به معرفی پلی کربنات سفید بپردازیم تا در صورتی که برای پروژه‌های شخصی یا کاری خود قصد خرید این نوع طلق را دارید، آشنایی کاملی با آن داشته باشید.

ورق پلی کربنات سفید مات

ورق پلی کربنات سفید رنگ و مشخصات آن

پلی کربنات در رنگ‌های سفید، سفید شیری(سفید مات)، آبی، زرد، بی رنگ (شفاف)، قرمز، دودی، سبز و… به تولید می‌رسد. انتخاب هر کدام از این رنگ‌ها به سلیقه، نیاز و نوع پلی کربنات دوجداره انتخابی بستگی دارد .

قطعا طلق سفید پلی کربنات با قیمت‌های مختلفی نیز به فروش می‌رسند. گاهی مشتریان تمایل دارند نوعی از پلی کربنات را انتخاب کنند که علاوه بر نوردهی کافی، فضای نسبتا خصوصی را برایشان فراهم کند. در این حالت پلی کربنات شیری، انتخاب مناسبی است. اما چرا؟

پلی کربنات شفاف را در نظر بگیرید، این طلق درصد بالایی از نور را از خود عبور می‌دهد و هر آنچه که در پشت آن است، قابل رویت است، اما تنها 40 درصد نور توانایی عبور از پلی کربنات سفید مات را دارد. به این ترتیب افراد نمی‌توانند تشخیص دهند که در پشت این نوع پلی کربنات سفید و سازه‌ای ساخته اید، چه چیزی وجود دارد.

بهتر است از مزیت دیگر پلی کربنات سفید یعنی توزیع یکنواخت نور، غافل نشویم. بنابراین اگر قصد خرید نوعی از طلق را دارید که علاوه بر استحکام عالی، فضای خصوصی‌تری برای‌تان فراهم کند و نور را به یکنواخت در محیط توزیع کند، پلی کربنات شیری گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

ورق پلی کربنات سفید دوجداره

انواع پلی کربنات سفید مات

حال که با ویژگی‌های پلی کربنات سفید آشنا شدید، بهتر است انواع آن را نیز بشناسید تا مناسب‌ترین را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

 

پلی کربنات دوجداره سفید

از طلق‌های پرفروش بازار می‌توان طلق پلی کربنات سفید دوجداره (ورق پلی کربنات دوجداره سفید) را اسم برد. فروشنده‌ها در قبال تضمین استحکام و ضربه پذیری این نوع طلق، آن را به فروش می‌رسانند.

سبکی، مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش، عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید و قابلیت خم شدگی از سری ویژگی‌های پلی کربنات دوجداره است. البته در برابر اسیدهای آلی، الکل‌ها، روغن‌ها و … نیز مقاوم هستند.

این نوع طلق در ضخامت‌های 4 تا 10 میلی متر در بازار به فروش می‌رسد اما ضخامت 4 و 6 میلی پر فروش‌تر است و تنوع رنگی بیشتری دارند. فاصله‌ای که بین دو جداره ایجاد شده است، مانع از اتلاف انرژی می‌شود و نوعی عایق صوتی و حرارتی به شمار می‌رود. پلی کربنات دوجداره در موارد زیر دارای کاربرد است:

  • پارتیشن بندی
  • استفاده به عنوان سقف استخر، انبار، سوله، پارکینگ
  • قابل استفاده در نمای ساختمان
  • ساخت گلخانه
  • استفاده در ساخت کیوسک تلفن، ایستگاه مترو و ستیر مکان‌های عمومی شهر

پلی کربنات سفید مات چندجداره (سفید لانه زنبوری)

پلی کربنات لانه زنبوری سفید شیری

نوعی از ورق پلی کربنات سفید به صورت لانه زنبوری است. فضای داخلی این نوع پلی کربنات سفید مات، شبیه به ساختار کندوی عسل است به همین دلیل به این اسم خوانده می‌شود. پلی کربنات لانه زنبوری، دارای استحکام عالی و لایه ضد اشعه ماورا بنفش است. به دلیل ساختار هوشمندانه خود، عایق صوتی و حرارتی فوق العاده‌ای محسوب می‌شود.

از ضخامت 6 الی 10 میل موجود است و امکان برش زدن ورق‌های آن وجود دارد.

بهترین و پرفروش ترین پلی کربنات سفید مات

درصد استحکام این نوع ورق از پلی کربنات سفید دو جداره بیشتر است بنابراین اگر بیشتر از هر چیز استحکام برای‌تان حائز اهمیت است، پلی کربنات سه جداره یا لانه زنبوری را در نظر داشته باشید. کاربردهای آن نیز به این صورت است:

  • سقف پارکینگ، سوله، باشگاه، استخر، استادیوم
  • پارتیشن بندی ساختمان به علت آنکه عایق صوتی خوبی است
  • ساخت انبار، سایبان
  • ساخت گلخانه

طلق پلی کربنات سفید رنگ موج دار

پلی کربنات موجدار سفید شیری

پلی کربنات رنگ شیری موج دار نیز دارای کاربردها و خصوصیات منحصر به فرد خود است. پلی کربنات موجدار سفید نور بیشتری را از خود عبور می‌دهد و به علت ساختار موجی خود، آب روی آن جمع نمی‌شود.

ورق پلی کربنات سفید مات موجدار در تابستان هوای محیط را خنک نگه داشته و در زمستان نیز نور بیشتری را به محیط منتقل می‌کند تا گرم شود. استحکام، سبکی و نصب آسان از جمله مشخصات طلق پلی کربنات موجدار است. این نوع طلق نیز به عنوان نورگیر و در ساخت گلخانه، پارکینگ و سوله کاربرد دارد.

خرید پلی کربنات سفید

خرید پلی کربنات سفید با قیمت مناسب

یکی از فروشگاه‌های توزیع کننده انواع ورق پلی کربنات سفید در تهران، فروشگاه آقای پلکسی است. البته نه فقط رنگ سفید مات بلکه شما قادرید در این فروشگاه رنگ‌های دیگری را نیز با توجه به نوع پلی کربنات خریداری کنید.

پلی کربنات دوجداره سفید رنگ و دیگر رنگ های آن

علاوه بر این رنگ شما می توانید طلق پلی کربنات رنگی را در رنگ های زیر خرید کنید:

  • پلی کربنات شیری
  • پلی کربنات دودی
  • پلی کربنات آبی
  • پلی کربنات سبز
  • پلی کربنات مشکی
  • پلی کربنات نارنجی
  • پلی کربنات قرمز
  • پلی کربنات زرد

از مزایای خرید در فروشگاه آقای پلکسی می‌توان به قیمت پلی کربنات سفید مناسب و ارسال سالم و سریع طلق دوجداره سفید اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت پلی کربنات سفید مات و موجود بودن آن می‎‌توانید با شماره 36612145-021 تماس بگیرید تا علاوه بر به دست آوردن این اطلاعات، مشاوران شما را در انتخاب طلق مناسب راهنمایی کنند.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات