استند پلکسی ایستاده تبلیغاتی

استند تبلیغاتی

استند پلکسی ایستاده تبلیغاتی

طراحی و ساخت انواع استند تبلیغاتی ایستاده

این محصول بسته به طرح و سفارش شما ساخته می شود

استفاده از بهترین متریال پلکسی گلاس

ساخت و ارسال در سریع ترین زمان

استند پلکسی ایستاده تبلیغاتی

استند پلکسی ایستاده می‌تواند به عنوان سازه‌ای تبلیغاتی، نقش فوق العاده موثر و نتیجه بخش خود را در کسب و کار شما نیز ایفا کند.

استند پلکسی نوع تبلیغاتی ترکیبی کاملا ساده دارد اما اثربخشی و سوددهی بسیار بالایی به ارمغان می‌آورد. البته نیازی به توضیح این موارد نیست چرا که حضور همیشگی استندهای تبلیغاتی در مراکز فروشگاهی، نمایشگاهی، اداری و… کاملا این موضوع را تایید می‌کند. در ادامه متن به بررسی موارد زیر می‌پردازیم.

  • انواع استند ایستاده تبلیغاتی پلکسی گلاس
  • بررسی استند پلکسی تبلیغاتی از لحاظ جنس و کاربرد
  • قیمت و خرید استند پلکسی ایستاده تبلیغاتی

 

استند پلکسی تبلیغاتی

انواع استند پلکسی ایستاده تبلیغاتی

تبلیغات هوشمندانه همواره از تبلیغات پرهزینه بهتر عمل می‌کند. در طول سالیان استند ایستاده نمونه بارزی از تبلیغات موثر و هوشمندانه بوده است.

استفاده از پلکسی گلاس در ساخت استند ایستاده تبلیغاتی بر مزایای آن افزوده و اثر بخشی آن را چندین برابر کرده است.

حال به ذکر چند نوع از استندهای پلکسی تبلیغاتی که به صورت ایستاده هستند، خواهیم پرداخت.

 

استند پلکسی ایستاده جاکاتالوگی

کاتالوگ از رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغ محسوب می‌شود که شامل محتویات و توضیحاتی درباره محصول و خدمات خاصی است.

کاتالوگ یا بروشور بر روی استندهایی از جنس پلکسی قرار می‌گیرند تا در معرض دید باشند و مراجعه کننده در صورت تمایل به برداشتن و مشاهده آن‌ها اقدام کند.

استند پلکسی کاتالوگی در مدل‌های متنوعی عرضه و تولید می‌شود و اغلب ساختار طبقاتی و خانه‌ای دارد تا بتوان کاتالوگ‌های مختلف را به وسیله آن نمایش داد.

استند محصول تبلیغ ویترینی

استند پلکسی ایستاده ویترینی

محصولاتی که در ویترین به نمایش گذاشته می‌شوند، جنبه تبلیغ و معرفی محصول یا خدمات دارند. فروشگاه‌ها و مغازه‌ها انرژِی و بودجه زیادی را برای تزیین و خلق ویترینی جذاب صرف می‎کنند تا به این وسیله به جذب مشتری بپردازند.

یکی از محصولاتی که می‌تواند در ساخت ویترینی زیبا و جذاب، مفید واقع شود، استند پلکسی ویترین است که بسته به سلیقه و محصولی که مشتری به نمایش می‌گذارد، طراحی می‌شود.

 

استند پلکسی ایستاده بنر

بنرها نیز که کاملا جنبه تبلیغاتی دارند می‌توانند به وسیله استند ایستاده پلکسی نمایش داده شوند. در نمایشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و همایش، مغازه‌ها و فرشگاه‌ها و… امکان نمایش بنر با این مدل استند وجود دارد. سطح براق و درخشان پلکسی و تنوع رنگی بالایی که دارد آن را به انتخابی برتر برای ساخت بنرهایی کاربرپسند تبدیل کرده است.

استند ایستاده تبلیغاتی

قیمت، سفارش و خرید استند پلکسی ایستاده تبلیغاتی

استندهای تبلیغاتی ساخته شده از پلکسی، اثرگذاری بیشتری به همراه دارند. قیمت استند پلکسی ایستاده تبلیغاتی با توجه به اینکه چه مدل استندی سفارش دهید و دارای چه ابعادی باشد، تعیین و محاسبه می‌شود.

امکان ساخت استند تبلیغاتی در هر طرح و ابعادی برای شما وجود دارد.

برای سفارش و خرید استندهای تبلیغاتی باکیفیت و خوش ساخت می‌توانید به فروشگاه آقای پلکسی مراجعه کنید و از میان مدل‌ها و رنگ‌های متنوع پلکسی گلاس که موجود است، به سفارش بپردازید. قیمت مناسب، تحویل سریع و کیفیت ساخت بالا از جمله امتیازات فروشگاه آقای پلکسی است.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
نیما

من خیلی دنبال این استند تبلیغاتی ایستاده می گشتم که بلاخره توی سایت شما پیداش کردم.
مرسی واقعا از شما.

مریم حسن زاده

واقعا تنوع محصولات پلکسی تون خیلی زیاده و دارم بهش فکر می کنم که برای استارتاپ خودمون از کدوم ها داخل خود شرکت استفاده کنیم.

معروفی اقدم

سلام و عرض ادب. من برای شرکت تعدادی از این استندهای پلکسی ایستاده تبلیغاتی می خواستم. بعد از سفارش چقدر طول می کشه که سفارش در مشهد به دستم برسه.

قنبری راد

سلام. برای سفارش استند ایستاده باید طرحم رو بفرستم؟ ما حدود 15 استند نیاز داریم. خودمون هم تهران هستیم. قیمتتون رو بدونم و اینکه کیفیت چی میزنید سفارش میدیم و بلند مدت هم با هم کار می کنیم.