طلق پلاستیکی ارزان قیمت

 

ارزان ترین طلق پلاستیکی پرفروش طلق کریستال (طلق ایرانی) است.

انواع طلق‌های پلاستیکی ارزان هر یک کاربرد مشخصی دارند:

  • طلق ایرانی (پوشش پنجره، سقف کاذب و…)
  • طلق دیفیوزر (پنل جلوی لامپ‌ها)
  • طلق پت (طلق پلاستیکی نشکن ارزان)
طلق پلاستیکی ارزان

طلق پلاستیکی ارزان

آیا به دنبال طلق پلاستیکی ارزان و مقرون‌به‌صرفه هستید؟ اگر می‌خواهید با خرید طلق با قیمت ارزان به نحوی هزینه‌های نهایی پروژه موردنظر خود را کاهش دهید، با ما همراه شوید.

طلق های ارزان قیمت ما طلق خشک هستند. (طلق خیلی نرم موجود نداریم!)

در ادامه این متن یکی از پرفروش ترین طلق‌های ارزان و پرکاربرد بازار را معرفی خواهیم کرد. برای اینکه بدانید آیا این طلق پلاستیکی برای پروژه شما، مناسب است یا نه کاربردها و مشخصات آن را نیز به طور کامل معرفی می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

طلق شفاف ارزان قیمت

ارزان‌ترین طلق پلاستیکی: طلق کریستال

یکی از طلق‌های پلاستیکی ارزان و مقرون‌به‌صرفه در بازار ایران، طلق کریستال یا طلق شفاف ایرانی است. البته این دو اسم، نام‌های تجاری هستند و اسم علمی این طلق در واقع پلی‌استایرن معمولی است.

طلق کریستال باتوجه‌به ویژگی‌های خاصی که دارد، دارای کاربردهای گسترده‌ای در صنایع مختلف است. ارزان‌بودن طلق کریستال، دلیل اصلی و مهم برای جایگزین‌شدن آن با پلکسی و شیشه است.

این طلق طلقی نازک و ارزان‌قیمت در رنگ‌های زیر تولید می‌شود:

  • شفاف
  • زرد
  • شفاف یخی
  • طلق دوغی
  • شیری
  • قرمز
  • آبی
  • سبز
  • مشکی

طلق ارزان رنگی

کاربرد طلق کریستال به‌عنوان طلق پلاستیکی ارزان

شاید تصور کنید طلق کریستال به‌عنوان یک طلق پلاستیکی ارزان نمی‌تواند چندان کاربردی و باکیفیت باشد.

البته این تصور در مورد اغلب مواد ارزان وجود دارد و کاملاً طبیعی است.

اما باید بدانید کریستال جزو طلق‌های پرفروش و بسیار پرکاربرد است.

در ادامه با کاربردهای این طلق آشنا خواهید شد.

کاربرد کریستال به‌عنوان جایگزین شیشه و پلکسی

طلق کریستال می‌تواند جایگزین مناسبی برای شیشه و پلکسی در محیط‌های داخلی باشد. سطح کریستال، شفاف و شیشه‌ای است و این امکان را فراهم می‌کند که به‌جای شیشه از آن استفاده شود. مثلاً در ساخت درب و پنجره حمام و سرویس بهداشتی می‌توان از کریستال مات و رنگی استفاده کرد.

اما برای پنجره‌های خارجی ساختمان و نورگیر که نور خورشید به آن‌ها می‌تابد، طلق ارزان پلاستیکی گزینه مناسبی نیست.

علاوه بر سطح بسیار شفاف، ویژگی‎‌های دیگری مثل استحکام و ایمنی بالای طلق کریستال باعث می‌شوند این طلق جایگزین خوبی برای شیشه باشد.

می‌توان به‌جای پلکسی برای ساخت استند، باکس، تابلوهای تبلیغاتی و هنری، محافظ کانتر، محافظ میز ناخن‌کار و… از کریستال استفاده کرد. طلق کریستال، گزینه به‌صرفه و ارزان‌تری برای ساخت این موارد است.

طلق کریستال ارزان قیمت ایرانی

ساخت سقف کاذب و آسمان مجازی

یکی از رایج‌ترین کاربردهای طلق کریستال، استفاده از آن به‌عنوان تایل برای ساخت سقف کاذب و آسمان مجازی است. کریستال دوغی و شیری بهترین و مناسب‌ترین طلق برای این منظور است. این نوع طلق درعین‌حال که مات هستند، نور را به‌خوبی از خود عبور می‌دهند.

دلیل دیگری که طلق کریستال را برای ساخت آسمان مجازی به یک گزینه عالی تبدیل می‌کند، امکان چاپ طرح‌های متنوع روی این طلق است. طلق کریستال از خاصیت رنگ‌پذیری بالایی برخوردار است و طرح‌های باکیفیتی روی آن چاپ می‌شود.

طلق خشک ارزان

ساخت سقف حمام و سقف سرویس

طلق کریستال به‌عنوان طلق پلاستیکی ارزان برای ساخت کابین حمام نیز استفاده می‌شود. افرادی که به ساخت کابین شیشه‌ای تمایل دارند می‌توانند از طلق کریستال شفاف، مات و رنگی استفاده کنند. برای ساخت سقف سرویس و سقف دوش نیز گزینه ارزان و مناسبی هستند.

طلق کریستال رطوبت را به خود جذب نمی‌کند به همین جهت می‌توان در محیط‌های مرطوب از آن بهره برد.

دیفیوزر و پخش‌کننده نور با طلق ارزان

طلق کریستال دوغی و شیری را می‌توان به‌عنوان پوشش در اطراف لامپ‌های مهتابی و ال‌ای‌دی قرارداد. این طلق‌ها نور را به‌صورت یکنواخت در محیط پخش می‌کنند؛ بنابراین کل محیط از نور یکسان و یکنواختی بهره می‌برد.

جایگزین ارزان طلق دیفیوزر برای جلوی لامپ‌ها همین طلق‌های کریستال هستند.

یکی از علت‌های استفاده از کریستال به‌عنوان تایل سقف کاذب، خاصیت این طلق در عبوردادن نور از خود، به‌صورت یکنواخت است.

ظروف بسته‌بندی باکس طلقی

ساخت ظروف بسته‌بندی و ظروف یکبار مصرف، یکی از مهم‌ترین کاربردهای طلق شفاف ایرانی است. این طلق پلاستیکی ارزان در تولید ظروف یکبار مصرف، وسایل خانگی، بدنه ساعت و تلویزیون، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی، عایق برودتی در فریزر و یخچال، ظروف بسته‌بندی مواد غذایی، ظروف بسته‌بندی مواد دارویی و… کاربرد دارد.

طلق کریستال در ساخت تجهیزات پزشکی و لوازم اورژانس نیز کاربرد دارد. این طلق، واکنش‌پذیری پایینی نسبت به بسیاری از مواد شیمیایی دارد؛ بنابراین می‌تواند به‌عنوان ظرف بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی، نقش داشته باشد.

طلق کریستال طی فرایندهای خاصی به لوازم مصرفی بالا تبدیل می‌شود. این طلق‌ها طی حرارت یا فشار به شکل قالب موردنظر، تغییر حالت می‎دهند.

طلق پارتیشن ارزان اداری و خانگی

پارتیشن یا جداکننده، روشی فوق‌العاده مؤثر برای تقسیم فضاهای بزرگ‌تر به بخش‌های کوچک‌تر است. این کار برای ایجاد فضاهای خصوصی یا بخش‌های بیشتر صورت می‌گیرد. ادارات و شرکت‌ها بیشترین متقاضیان دیوار پارتیشن هستند. یکی از موادی که می‌توان به این منظور استفاده کرد، پلی‌استایرن معمولی یا طلق کریستال است. از کریستال شفاف، دوغی، شیری و سایر رنگ‌ها به این منظور استفاده می‌شود.

طلق پلاستیکی ارزان، طلق خشک ارزان

مشخصات طلق ارزان قیمت

حالا که با مهم‌ترین کاربردهای طلق کریستال آشنا شدید، با مهم‌ترین مشخصات این طلق پلاستیکی ارزان نیز آشنا شوید:

  • استحکام و مقاومت فیزیکی بالا
  • سطح بسیار شفاف و زیبا
  • تنوع در رنگ و ضخامت
  • تنوع در طرح (یخی، گالشی، بامبو، ترانس، شفاف و..)
  • مقاومت شیمیایی خوب
  • مقاومت پایین در برابر اشعه مضر خورشید
  • قابلیت برش آسان
  • وزن سبک
  • عدم امکان برش و حکاکی لیزری
  • قابلیت چاپ و رنگ‌پذیری
  • مقاوم در برابر جذب رطوبت

 

ابعاد، ضخامت و قیمت طلق پلاستیکی ارزان

طلق کریستال در ضخامت 2 تا 10 میل به تولید می‎رسد و در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. ابعاد استاندارد این طلق نیز 180*120 سانتیمتر است. برای اطلاع از قیمت این طلق پلاستیکی ارزان می‌توانید با فروشگاه آقای پلکسی تماس بگیرید.

خرید طلق ارزان

خرید طلق پلاستیکی ارزان

کریستال به‌عنوان یک طلق پلاستیکی ارزان می‌تواند گزینه مناسبی برای پروژه‌های شما باشد.

این طلق پلیمری را می‌توانید در رنگ‌بندی متنوع و ابعاد دلخواه از فروشگاه آقای پلکسی سفارش دهید.

اگر هنوز درباره مشخصات و کاربردهای این طلق به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با مشاوران آقای پلکسی تماس بگیرید. مشاوران ما در کمال ادب به سؤالات شما پاسخ می‌دهند.

سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. برای خرید حضوری نیز می‌توانید به فروشگاه آقای پلکسی سر بزنید. برای سفارش و خرید طلق پلاستیکی ارزان راه‌های متنوعی در دسترس شما قرار گرفته است مثل تماس، واتس‌اپ و مراجعه حضوری.

5 1 امتیاز
امتیاز
نظرات
اطلاع رسانی

0 دیدگاه
نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات