مولتی استایل نقره ای

ورق مولتی استایل

مولتی استایل نقره ای

ورق مولتی استایل نقره ای

در ابعاد 60 * 120 سانتی متر

انواع برندهای خارجی مولتی استایل و جوینت و برندهای ایرانی

ورق مولتی استایل نقره‌ای

ورق های مولتی استایل در رنگ‌های متنوعی تولید شده و مورد مصرف‌های زیادی دارد. یکی از رنگ‌هایی که طرفداران زیادی دارد، رنگ نقره‌ای است که تحت عنوان مولتی استایل آینه‌ای یا مولتی استایل نقره ای نیز شناخته می‌شود.

 

این ورق ها معمولا در ابعاد 60 در 120 سانتیمتر تولید می شوند.

 

ورق مولتی استایل نوعی ورق های پلاستیکی است که از خانواده ورق های (Acrylonitrile Butadiene Styrene) است.

ورق های مولتی استایل نقره ای از دو لایه تشکیل شده اند که لایه اول به صورت پلاستیک فشرده بوده و سپس لایه‌ای طرح دار (خشدار) یا براق بر روی آنها کشیده شده است که ظاهری مانند فلز دارد و سبب ایجاد مقاومت و زیبایی به ویژه در هنگام استفاده بر روی سطوح می‌شود.

 

قیمت ورق مولتی استایل نقره ای

ویژگی های ورق مولتی استایل نقره ای

از مهمترین ویژگی‌های این ورق های نقره ای و زیبا، می‌توان به وزن کم آنها اشاره کرد که سبب شده امکان حمل و نقل آنها ساده باشد. انعطاف پذیری بالا و سهولت در برش و نصب نیز از دیگر مشخصات منحصر به فرد این محصولات می‌باشد.

 

همچنین می‌توان بر روی این ورق های مولتی استایل حکاکی کرد و از این رو به منظور تهیه لوح های تقدیر و پلاک تبلیغاتی به خوبی می‌توان از آنها بهره جست.

طراحان داخلی با استفاده از چسب دوطرفه برای طرح هایی که در نظر دارند آنها را به تابلوها معمولا می چسبانند. همچنین به وسیله چسب‌های مخصوص می‌توان آنها را بر روی سطوح چسباند.

نکاتی که در مورد استفاده از ورق مولتی استایل نقره ای:

  • این ورق ها را نباید برای مدت طولانی در تماس با آب قرار داد.
  • دمای بالای 60 در سانتی گراد و تابش مستقیم نور خورشید در دراز مدت می‌تواند به این ورق آسیب وارد نماید.
  • همچنین استفاده از این ورق ها در فضاهایی که گرد و غبار زیادی وجود دارد و یا امکان اینکه ورق ها آسیب ببینند وجود داشته باشد، توصیه نمی‌شود.
  • عدم استفاده از آنها به صورت عمودی به مدت طولانی و بدون چهارچوب مناسب. زیرا در این صورت امکان خمیدگی در ورق ها به مرور زمان وجود خواهد داشت.

 

انواع ورق های مولتی استایل موجود در فروشگاه

ورق پشت چسب دار مولتی استایل:

 علاوه بر اینکه قابلیت چسباندن روی سطوح و دیوار را دارد، از خط افتادن و یا آسیب دیدن این محصول جلوگیری می نمایند، برای انجام اندازه گیری های دقیق و علامت گذاری بر روی ورق نیز به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. پشت چسبدار شدن توسط کارشناسان ما به دقت انجام می شود.

 

ورق براق مولتی استایل:

 به دلیل اینکه نور را به صورت کامل منعکس می‌کنند و زیبایی خاص خود را دارد در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان جایگزین مناسبی برای پلکسی گلاس آینه‌ای با قیمت ارزانتر ولی نه با همان کیفیت نیز استفاده می‌شود.

 

ورق خشدار (طرحدار) مولتی استایل:

ورق های خش دار به دلیل شیارهای باریکی بر روی سطح آنها وجود دارد به این نام مشهور شده اند. از آنجاییکه به دلیل وجود این شیارها، امکان انعکاس نور به صورت کامل وجود ندارد، این نوع از ورق ها موردهای مصرف خود را دارند و ظاهری بسیار شبیه به استیل دارند.

 

ورق مولتی نقره ای

مهمترین موارد مصرف ورق های استایل نقره ای:

  • تولید انواع پلاک و تابلو
  • استفاده در دکورسیون داخلی
  • تولید جعبه های تزیینی گل و کادو

 

چرا خرید مولتی استایل نقره ای؟!

1- مولتی استایل نقره ای عامل ایجاد تحول در تولید پلاک و تابلو:

امروزه استفاده از مولتی استایل نقره‌ای به جز جدایی ناپذیر محصولاتی نظیر پلاک و تابلو تبدیل شده است و به جرات می‌توان گفت بیشترین میزان مصرف ورق مولتی استایل ها در تولید پلاک و تابلو است.

نکته‌ای که در استفاده از ورق های مولتی استایل در تولید پلاک و تابلو وجود دارد آن است که پس از حکاکی بر روی این ورق ها معمولا سطح حکاکی شده تغییر رنگ می‌دهد و به رنگ مغز ورق تبدیل می‌شود که عموما سیاه رنگ است.

2- رویکردهای نوین در صنعت دکوراسیون داخلی با ورق های مولتی استایل نقره ای

از آنجاییکه تلاش می‌شود از طرح‌های خاصی در دکوراسیون داخلی استفاده شود، به این منظور ورق های مولتی استایل کمک زیادی به ایجاد تحول در این زمینه کردند.

طرح‌های منحصر به فرد در رنگ های خیره کننده و دوام بالای این محصولات از یک سو و قیمت تمام شده پایین آنها از سویی دیگر از مهمترین دلایلی بودند که به سرعت تقاضا برای استفاده از ورق های مولتی استایل را در دکوراسیون داخلی بالا بردند.

همچنین وزن کم و انعطاف پذیری بالا و امکان نصب ساده آنها از دلایل دیگری بودند که استفاده در دکوراسیون داخلی را جذابتر کرده بود.

علاوه بر همه این موارد که در بالا به آنها اشاره شد روند در حال توسعه‌ای که در تولید این ورق های مولتی استایل وجود دارد و افزایش تنوع در طرح و رنگ‌های تولیدی می‌توان انتظار داشت که در آینده بیش از پیش کاربرد ورق های مولتی استایل افزایش یابد.

 

3- نسل جدید جعبههای کادو و جعبههای گل با به کارگیری مولتی استایلها

حتما دیده‌اید که جعبه‌های گل و یا کادو با بکارگیری ورق های مولتی استایل‌ها چقدر تغییرات زیادی داشته‌اند و طراحی جالب و شیک آنها طرفداران زیادی پیدا کرده است.

با ایجاد طرح‌های ظریف و جذاب امکان ایجاد جعبه‌های کادو و جعبه‌های گل در طرح‌های جدید را فراهم آورده است و ویژگی انعطاف پذیری ورق های مولتی استایل در تولید این محصولات به کار آمده است.

کاربرد مولتی استایل نقره ای

نمونه‌ای از همین محصولات را در شکل ملاحظه می‌فرمایید که با استفاده از ورق مولتی استایل این محصولات تولید شده اند.

انعطاف پذیر بودن به خوبی در این شکل مشهود است که چگونه به خدمت گرفته شده است تا بتوان نمونه‌های شیک و جذابی از این جعبه ها را تولید نمود.

علاوه بر آن امکان انجام برش‌های ساده بر روی این ورق ها دلیل دیگری است که امکان تولید این جعبه ها را در شکل‌هایی منحصر به فرد فراهم آورده است.

به طور معمول ابعاد این ورق ها 120 در 60 سانتی متر است که ضخامت 1.2 میلیمتر دارند.

اطلاعات تکمیلی در مورد ورق های مولتی استایل نقره ای

به طور کلی این ورق ها تصویر اجسام را به خوبی نمایش می دهند. بدین معنا که سطح این ورق صیقل داده شده و شفاف هستند. به گونه‌ای که تا حدی شبیه به آینه عمل می‌کنند.

اما در مورد میزان انعطاف پذیری این ورق ها باید به نکته اشاره شود که امکان اینکه بیش از حد این ورق ها را خم کنیم وجود ندارد و در اثر این کار این ورق ها می‌شکنند. بنابراین باید در هنگام طراحی جهت استفاده از این ورق ها باید به این نکته توجه نمود.

قیمت ورق مولتی استایل نقره ای در بازار

به طور کلی قیمت ورق های موجود در بازار به دو عامل بستگی دارد. عامل اول نوع ورق ها از نظر پشت چسبدار و یا ساده بودن آنها است و عامل دوم برند ورق هاست، که در فروشگاه ما انواع برندها موجود می‌باشند.

ورق های مولتی استایل به طور عمده در رنگ های نقره‌ای و طلایی تولید می‌شوند. البته نمونه‌هایی از رنگ‌های دیگر تولید شده از این ورق ها نیز وجود دارد که معمولا به صورت انبوه تولید نمی‌شوند.

ضخامت متداول در ورق های مولتی استایل نقرهای، 1.2 میلیمتر است که معمولا در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود. البته ورق های مولتی استایل با ضخامت بیشتر نیز در بازار عرضه می‌شود که استفاده از آنها چندان زیاد نیست.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
برای پلاک خونه

سلام. برای پلاک ساختمون از مولتی استایل نقره ای باید استفاده بشه احتمالا. خش دار یا براق استفاده کنم؟ توی کیفیت تاثیر داره؟

لیلا

اگر ورق مولتی نقره ای آینه ای برای تابلو استفاده کنم توی نور خورشید خراب نمیشه؟