مولتی استایل رنگی

مولتی استایل رنگی

مولتی استایل رنگی

ورق های رنگی مولتی استایل

در انواع ایرانی و خارجی و برندهای مختلف

ابعاد ورق ها: 120 * 60 سانتیمتر

ورق مولتی استایل رنگی ، در انواع رنگ ها

‌ورق های مولتی استایل رنگی را احتمالا فقط در رنگ های خاصی دیده اید!

 

ولی تنوع و کالیته رنگی مولتی استایل بیشتر از این حرف هاست!

 

ورق مولتی استایل رنگی ، در بیش از 30 رنگ تولید می شود! که اکثر رنگ های آن را فقط از فروشگاه ما می توانید تهیه کنید!

ورق مولتی استایل رنگی

ورق های مولتی استایل به غیر از رنگ‌های طلایی و نقره ای (آینه ای) و رزگلد (مسی) دارای رنگ‌های دیگری نیز هستند که معمولا این رنگ‌ها مورد مصرف کمتری دارند.

اما شرکت‌های تولید کننده برای اینکه سبد محصول خود را کامل کرده باشند، رنگ‌های دیگری از ورق مولتی را نیز تولید می‌کنند و نمونه این رنگ‌ها به صورت کالیته‌های محصول در اختیار فروشگاه‌ها قرار می دهند.

بنابراین به صورت موردی اگر مشتری تقاضای رنگ‌های موجود در این کالیته‌ها را در تعداد بسیار زیاد داشته باشد فروشگاه می‌تواند از طریق ارایه سفارش به شرکت تولید کننده ورق مولتی استایل مورد نیاز مشتری را تامین نماید.

ولی در تعداد کمتر (زیر 100 عدد) معمولا در فروشگاه آقای پلکسی موجود هستند!

رنگ های مولتی استایل رنگی

معرفی ورق مولتی استایل رنگی

این ‌ورق ها از مواد پلاستیکی که سازگار با محیط زیست هستند تولید می‌شوند. این مواد دارای کیفیت بالایی بوده و تمامی الزامات موجود در ارتباط با این مواد را که در استانداردهای ملی و بین المللی وجود دارند، در آنها رعایت شده است.

در بین ورق های رنگی ، ورق مولتی استایل نقره ای و مولتی استایل طلایی پرطرفدار ترین هستند. این دو ورق در دو نوع طرحدار و ساده پرفروش و پرکاربرد هستند.

بیشترین فروش ورق های مولتی استایل رنگی در فروشگاه آقای پلکسی به ترتیب رنگ های :

نقره ای ، طلایی ، رزگلد ، مشکی ، سفید ، قرمز ، سبز ، آبی و…. هستند.

ویژگی‌های ‌ورق های رنگی مولتی استایل

یکی از مهمترین ویژگی این ‌ورق ها این است که هر نوع تغییری که مدنظر باشد می‌توان بر روی این ‌ورق ها ایجاد کرد.

به عنوان مثال مواردی نظیر برش کاری که می‌تواند با برش با ابزارهای دستی باشد مانند کاتر و اره و یا برش با دستگاه باشد مانند برش لیزر، حکاکی که در ارتباط با حکاکی نیز امکان انجام آن با ابزارهای دستی و با دستگاه میسر است. فرآیند مربوط به چاپ داغ و چاپ روی صفحه و چسباندن آن بر روی ورق و سایر پردازش‌هایی از این قبیل بر روی این ‌ورق ها امکان پذیر است.

تنها کاری که نباید بر روی ورق مولتی استایل رنگی انجام داد، فرم دهی با حرارت است. چون نتیجه کار جالب نمی شود.

ولی این ورق ها خودشان خاصیت انعطاف بسیار زیادی دارند و می توان آن ها را حتی لوله کرد.

بنابراین مزیت‌های استفاده از این ‌ورق های نسبت به سایر ‌ورق ها را می‌توان به صورت اشاره نمود:

  • سهولت در انجام انواع پردازش عملیاتی که در بالا به آنها اشاره شد
  • مواد اولیه با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای مورد نیاز در تولید
  • دارای مقاومت بالا در مقابل ضربه و گرما

بنابراین مهم ترین زمینه‌های کاربرد ‌ورق های رنگی به شرح زیر است:

‌ورق های مولتی استایل رنگی بیشتر در مکان هایی که به منظور حک نوشته استفاده می‌شود به کار می رود.

در تندیس هایی که به عنوان هدیه یا لوح تقدیر اعطا شود از این ‌ورق های مولتی استایل رنگی استفاده شده است.

در باکس های گل یا کادوها  و موارد تزئینی نیز این ورق های طلق رنگی به وفور استفاده می شود.

‌ورق های مولتی استایل رنگی به دلیل اینکه به طور کلی دارای قیمت پایین تری در مقایسه با ‌ورق های پلکسی گلاس هستند، در بسیاری از موارد به جای آنها مورد استفاده قرار می گیرند.

با این حال که این ‌ورق های مولتی استایل رنگی با وجود اینکه تنوع رنگی دارند، اما ممکن است تنوع رنگ آنها به اندازه پلکسی گلاس‌ها نباشد و از سوی دیگر این ‌ورق ها معایبی دارند که این موارد در پلکسی گلاس‌ها وجود ندارد که از جمله این موارد به این موضوع اشاره کرد که معمولا ‌ورق های مولتی استایل می‌تواند بعد از مدتی و یا در اثر خش افتادن بر روی آنها سیاه شوند اما چنین حالتی در ‌ورق های پلکسی گلاس وجود ندارد.

قیمت طلق مولتی استایل رنگی

در ‌ورق های مولتی استایل رنگی امکان برخی برش‌های ساده وجود دارد اما چندان انعطاف پذیر نیستند و در صورتیکه بیش از حد به آنها فشار وارد کنیم، قطعا احتمال شکستن آنها وجود دارد.

به این منظور توصیه می‌شود که در هنگام خرید ورق مولتی استایل رنگی، به ویژگی‌های ‌گفته شده همچنین مورد مصرف خود حتما توجه فرمایید.

 

قیمت ‌ورق مولتی استایل رنگی

به طور کلی قیمت ‌ورق های رنگی موجود در بازار به دو عامل بستگی دارد. عامل اول نوع ‌ورق ها از نظر پشت چسب دار و یا ساده بودن آنها است و عامل دوم سایز این ‌ورق ها است که معمولا در اندازه‌های 60 در 120 و 60 در 60 در فروشگاه‌ها موجود می‌باشند.

مورد دیگری که در قیمت ورق مولتی استایل رنگی اثرگذار است ، میزان موجود بودن آنها در بازار است. به طور کلی به دلیل استفاده زیاد و فراوانی رنگ های طلایی و نقره ای، این دو رنگ قیمت کمتری از دیگر رنگ های مولتی استایل دارند.

همانطور که عنوان شد با توجه به اینکه ‌ورق های مولتی استایل به طور عمده در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی تولید می‌شوند. راحت تر می‌توان این رنگ‌ها را در فروشگاه‌های مختلف پیدا کرد اما با این حال ‌ورق های رنگی را نیز می‌توان بر اساس کالیته‌های موجود انتخاب کرد.

ضخامت متداول در ‌ورق های مولتی استایل‌های رنگی نیز، 1.2 میلیمتر است که این امکان وجود دارد در صورت تمایل به استفاده از ‌ورق های رنگی با ضخامت دیگر با ارایه سفارش در این زمینه ورق مورد نظر تهیه شود.

فروش ورق مولتی استایل رنگی با قیمت خرید مناسب

خرید ورق مولتی استایل رنگی

لازم به یادآوری است که برندهای اصلی موجود در بازار از ‌ورق های مولتی استایل شامل برندهای ایرانی و خارجی می‌شود و در هر دو صورت شما می‌توانید محصولات با کیفیتی را تهیه نمایید.

اگر کیفیت ، عامل اصلی انتخاب شماست ، خرید مولتی استایل رنگی خارجی را پیشنهاد می کنیم!

اگر قیمت را عامل اصلی در خرید مولتی استایل رنگی می دانید ، به سراغ ورق های مولتی استایل ایرانی بروید.

بنابراین اگر تمایل به خرید ‌ورق های مولتی استایل رنگی را دارید می‌توانید از تماس تلفنی به فروشگاه آقای پلکسی و یا از طریق سایت و خرید آنلاین اقدام به خرید نمایید. در هر دو صورت راهنمایی‌های لازم در هنگام خرید ورق مولتی استایل رنگی ، به شما ارایه خواهد شد.

به همین منظور لطفا برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و وضعیت موجود بودن ورق مولتی استایل در رنگ مورد نیاز خود با شماره تلفن 36612145 -021 تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه آقای پلکسی به عنوان بزرگترین عرضه کننده‌ ‌ورق های مولتی استایل رنگی ، این امکان را به وجود آورده است که پس از دریافت سفارش از هر یک از شهرهای کشور با نهایت دقت و سرعت، محصولات خریداری شده را به مشتریان عزیز تحویل خواهد داد. معمولا ارسال این ‌ورق ها برای شهرستان از طریق باربری یا روش موردنظر شما خواهد بود. لازم به ذکر است تمامی این ‌ورق ها پیش از ارسال مورد باز بینی نهایی قرار می گیرند.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
امیر ایمانی

توی کالیته مولتی استایل رنگی، همه رنگ ها موجود هست؟

فریبا

6 تا دونه ورق مولتی استایل سبز میخام. موجوده؟

شیدایی

امکانش هست از هر ورق یعنی از هر رنگ یک ورق برام ارسال کنید. کرمانشاه هستم

رضا رضایی

آیا این مولتی استایل های رنگی رو هم پشت چسبدار می کنید؟