مولتی استایل ایرانی

مولتی استایل ایرانی

مولتی استایل ایرانی

ورق های مولتی استایل ایرانی

در 4 نوع: نقره ای خشدار، نقره ای براق، طلایی خشدار، طلایی براق

ابعاد ورق ها: 60 * 120 سانتیمتر

ورق مولتی استایل ایرانی | ارزان و پرفروش

طلق مولتی استایل ایرانی از لحاظ قیمت ، نسبت به مولتی استایل های خارجی ارزان قیمت تر هستند.

 

ورق مولتی ایرانی کیفیت بسیار مناسبی دارند ولی کمی از مولتی های خارجی ضعیف تر هستند.

 

ابعاد ورق های مولتی استایل ایرانی 120 * 60 سانتی متر می باشد.

ورق مولتی استایل ایرانی

ورق های مولتی استایل ایرانی به 2 نوع تقسیم می‌شوند، ورق های ساده و خش دار.

به طور کلی ورق مولتی استایل انعطاف پذیری بالایی دارد و همین موضوع باعث شده که کاربردهای زیادی داشته باشند.

زمینه‌های کاربردی ورق های مولتی استایل ایرانی

نوع ساده این ورق ها حالت آینه ای دارد و ظاهر کاملا صاف و یکدست آنها و جذابیت ظاهری این ورق ها باعث شده است که به اندازه کافی تقاضا برای آنها وجود داشته باشد.

انواع آینه‌های خمیده را می‌توان از این ورق های مولتی استایل تهیه کرد.

(البته توجه کنید که شفافیتی به خوبی آینه ندارند. اگر کیفیتی در حد آینه های شیشه ای می خواهید باید از ورق پلکسی آینه ای استفاده کنید)

 همچنین جذابیت‌های ظاهری و انعطاف پذیری آنها باعث شده است که در دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها از آنها استفاده‌های زیادی شود تا جایی که تقریبا طراحی دکوراسیون بدون استفاده از آنها معنایی ندارد.

خرید ورق مولتی استایل ایرانی

ویژگی‌های استفاده از ورق های مولتی استایل

این ورق ها دارای خاصیت‌های منحصر به فردی هستند که سبب شده است مورد مصرف آنها کاملا متمایز باشد اما مهمترین ویژگی‌های آنها عبارتند از:

  • سطح این ورق ها دارای قابلیت چسبندگی بالا می باشند. با این حال امکان چسباندن این ورق ها با چسب مخصوص نیز وجود دارد.
  • ورق ها بسیار سبک هستند
  • کاملا انعطاف پذیر هستند
  • به راحتی امکان جابجا کردن آنها وجود دارد.
  • در طرح و رنگ‌های متفاوتی تولید می‌شوند.
  • برش و نصب آنها به راحتی انجام می‌شود
  • از آنجایی که می‌توان روی این ورق ها حکاکی انجام داد، در زمینه تولید لوح‌های تقدیر و هدایای تبلیغاتی کاربرد زیادی پیدا کرده اند.
  • تنها نکته ای که در ارتباط با ورق های مولتی استایل باید رعایت کرد این است که نباید این ورق ها را در برابر آفتاب قرار داد و آب نیز نباید روی آنها ریخته شود.
  • یک ویژگی مهم ورق های مولتی استایل نسبت به ورق پلکسی و دیگر طلق ها ارزان تر بودن آنها است.

 

قیمت مولتی استایل ایرانی

مشخصات ظاهری ورق های مولتی استایل ایرانی

این ورق ها معمولا در ابعاد ۶۰ *۱۲۰ سانتی متر موجود می باشد. ضخامت این ورق ها می‌تواند متفاوت باشد و معمولا 1.2 میلی متر است.

ورق های مولتی استایل در انواع طلایی، نقره ای، خش دار، آینه ای و… می باشد. ورق های مولتی استایل می‌تواند ساده یا پشت چسب دار باشد که بسته به کاربرد باید نوع مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید. 

 

قیمت مولتی استایل ایرانی از نمونه خارجی آن به مراتب کمتر است.

 

انواع ورق های مولتی استایل ایرانی چه کاربردهایی دارند؟

از ورق های مولتی استایل ایرانی رنگ‌های نقره ای و طلایی آنها کاربرد بیشتری دارد که از آنها در ساخت پلاک و تابلو و وسایل تزئینی معمولا استفاده می‌شود.

همچنین ساخت تابلوهای رومیزی یکی دیگر از کاربرد این ورق می باشد. بنابراین برای تولید انواع تابلو و پلاک، استفاده از ورق های مولتی استایل کاملا متداول شده است. علاوه بر این از این ورق ها در ساخت انواع باکس‌های تزئینی و کاربردی هم استفاده می‌شود.

نکته ای که در ارتباط با ورق های مولتی استایل وجود دارد این است که وقتی روی سطح آنها، حکاکی انجام می‌شود، سطح مورد نظر بسته به جنس روکش، تغییر رنگ می دهد.

معمولا پس از حکاکی، رنگ زمینه سیاه می گردد که این به دلیل مغزی ورق سیاه است. موضوع تغییر رنگ این ورق ها مهمترین ویژگی آنها است که قابلیت حکاکی و ثبت نوشته و طرح و عکس روی آن ها را ایجاد می کند.

قیمت خرید طلق مولتی استایل

مولتی استایل خش دار، نوع پرکاربرد ورق های ایرانی

یکی از انواع ورق های مولتی استایل ایرانی، مولتی استایل خش دار است. از آنجایی که بر روی سطح این ورق ها خش‌هایی مشاهده می‌شود به آنها ورق های خش دار گفته می‌شود. وجود این خش‌ها درجذابیت بیشتر، شیک تر و مدرن تر شدن طرح‌هایی که بر روی ورق های مولتی استایل زده می‌شود تاثیر به سزایی دارند.

با توجه به اینکه ورق های ایرانی کیفیت کمی کمتر نسبت به ورق های خارجی در شفافیت دارند، پس در نوع طرح دار (خشدار) بیشتر استفاده می شود تا شفافیت کمتر آنها ملموس نباشد.

یکی از انواع ورق های مولتی استایل ایرانی، مولتی استایل خش دار است. از آنجایی که بر روی سطح این ورق ها خش‌هایی مشاهده می‌شود به آنها ورق های خش دار گفته می‌شود. وجود این خش‌ها درجذابیت بیشتر، شیک تر و مدرن تر شدن طرح‌هایی که بر روی ورق های مولتی استایل زده می‌شود تاثیر به سزایی دارند.

با توجه به اینکه ورق های ایرانی کیفیت کمی کمتر نسبت به ورق های خارجی در شفافیت دارند، پس در نوع طرح دار (خشدار) بیشتر استفاده می شود تا شفافیت کمتر آنها ملموس نباشد.

مولتی استایل براق، نوع دیگر ورق های مولتی استایل ایرانی

یکی دیگر از ورق های مولتی استایل ایرانی، مولتی استایل براق است. از آنجایی که این ورق ها نور را به خوبی منعکس می‌کنند ظاهری، زیبا، درخشنده و جذاب دارند.

به همین دلیل ورق های مولتی استایل براق در دکوراسیون‌های سلطنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین در لوح‌ها یا سطوح بیرونی هدایای تبلیغاتی نیز از این ورق ها استفاده می‌شود. مولتی استایل‌های براق در انواع طلایی، نقره ای و مسی یا رزگلد عرضه می‌شوند.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
امیرحسین

سلام. چه برند مولتی استایل ایرانی موجود دارید؟

کتایونی

مولتی استایل خارجی هم دارید؟

کاشفی

سلام. ورق های مولتی ایرانی چه رنگ هایی دارن

karimi

میشه به ععنوان پلاک از اینا استفاده کرد قابلیت حک داره