مولتی استایل رزگلد (مسی)

مولتی استایل رزگلد

مولتی استایل رزگلد (مسی)

ورق مولتی استایل مسی رزگلد
ابعاد 120 * 60 سانتیمتر
در دو نوع خشدار(طرحدار) و براق (ساده)

مولتی استایل رزگلد

‌ورق مولتی استایل رزگلد به تازگی پرطرفدار شده و جزو ورق های پرفروش و بسیار زیبا است.

عمده کاربرد امروزی آن در ساخت باکس و تزئینات و لوازم دکوری است.

ابعاد ورق مولتی استایل مسی (رزگلد) : 120 * 60 سانتی متر

قابلیت حک با زمینه مشکی و برش با کیفیت ورق رزگلد مناسب برای باکس های کادو و….

نظر شخصی! : رزگلد (مسی) زیباترین رنگ در ورق های مولتی استایل است!

ورق مولتی استایل مسی رزگلد

ورق های مولتی استایل دارای رنگهای بسیار جذابی هستند. یکی از این رنگ‌های جذاب و پر طرفدار رنگ ‌رز گلد است که به این رنگ مسی نیز گفته می‌شود.

‌ورق های مولتی استایل رزگلد یا مسی دارای دو قسمت هستند. لایه اول پلاستیک فشرده است و لایه دوم که حالت طرح دار دارد با جنسی که شباهت زیادی به فلز دارد روی لایه اول کشیده شده است. این لایه دوم باعث می‌شود مقاومت زیادی در زمان استفاده از ورق بر روی سطح ایجاد شود. همچنین باعث جذابیت فوق العاده این ورق طلقی خواهد شد.

 

ویژگی‌های ورق مولتی استایل ‌رز گلد

این ‌ورق ها بسیار سبک هستند و به همین دلیل به راحتی می‌توان آنها را جابجا کرد و امکان نصب و برش آسان آنها و انعطاف پذیری بالا از دیگر ویژگی‌های ‌ورق های ‌رز گلد مولتی استایل است.

سطح بسیار صاف و انعطاف پذیر این ‌ورق ها برای طراحی بسیار به کار می آید اما با این حال می‌توان این ‌ورق ها را با چسب‌های مخصوص به سایر سطوح چسباند.

سطح این ‌ورق ها به هیچ عنوان نباید خیس بشوند و دمای بالاتر از 60 درجه سانتی گراد را نمی‌توانند تحمل کنند و آفتاب مستقیم در درازمدت به آنها آسیب وارد می‌کند. همچنین گرد و غبار و دوده زیاد نیز باعث آسیب زدن به این ‌ورق ها می‌شود.

به علت احتمال خم شدن از این ‌ورق ها در حالت ایستاده بدون تکیه گاه دور تا دور، استفاده نشوند.

ضخامت این ‌ورق ها در حالت استاندارد 1.2 میلی متر است و ابعاد آنها نیز 60 در 120 سانتی متر است.

ورق مولتی استایل مسی

دسته بندی‌های مختلف ‌ورق های مولتی استایل مسی یا ‌رز گلد

‌ورق های مسی همانند دیگر ‌ورق های مولتی استایلی که در رنگ‌های دیگری تولید می‌شوند، در دو نوع براق و خش دار در بازار پیدا می‌شوند. ‌

ورق های خش دار به علت ناهمواری‌هایی که بر روی خود دارند نور را منعکس نمی‌کنند و به همین دلیل به آنها خش دار یا طرحدار گفته می‌شود.

این نوع ‌ورق ها با توجه به جلوه ای که دارند کاربردهای خاصی دارند و طرفداران خود را دارند.

 اما نوع دیگر این ‌ورق ها براق است که نور را کاملا منعکس می‌کنند و زیبایی خاصی دارند و مورد مصرف آن ها بسیار بیشتر است و بیشتر از پلکسی گلاس آینه ای رزگلد از آنها استفاده می‌شود.(به علت قیمت پایین تر و موجودی بازار بیشتر)

از نظر نوع محصولی که می‌توان از فروشگاه تحویل گرفت ‌ورق های مسی هم می‌توانند به صورت ساده و هم پشت چسب دار به مشتری تحویل داده شوند. ‌

ورق مولتی استایل پشت چسب دار ویژگی خاصی که دارند این است که پشت ورق بصورت یکدست از چسب پوشیده می شود و بسیار محکم به دیوار یا زمینه کار می چسبند.

ورق مولتی استایل رزگلد

مهمترین موارد مصرف ‌ورق های استایل رز گلد یا مسی:

  • تهیه پلاک‌های تبلیغاتی
  • باکس‌های گیفت ویژه هدیه
  • به عنوان روکش تزیینی در دکوراسیون داخلی
  • تولید انواع تندیس‌ها و لوح‌های تقدیر

پلاک‌ها و تابلوهای متمایز با مولتی استایل‌های ‌رز گلد

رنگ‌های طلایی و نقره ای به صورت متداول برای تولید پلاک‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود و این رنگ‌ها معمولا رنگ‌های مرسومی هستند که در همه از آنها استفاده شده است.

اما:

رنگ رز گلد یا مسی رنگی است که شاید قبلا کمتر مورد توجه قرار گرفته است، واقعا زیبایی‌های خاص خود را دارد و به همین دلیل در جاهایی که از این رنگ استفاده می‌شود تمایز خاصی را از خود نشان می دهد.

بنابراین استفاده از این رنگ در تهیه تابلوها را به شما توصیه می‌کنیم.

نکته ای که وجود دارد: این است که این تابلوها نباید در معرض تابش نور خورشید برای مدت طولانی باشند. بنابراین برای استفاده در تابلوهای داخل طبقات و ساختمان، مناسب تر است.

رنگ مسی یا رزگلد ورق مولتی استایل تنها در برندهای خارجی وجود دارد. در کالیته رنگ های مولتی استایل ایرانی ، این رنگ وجود ندارد.

خرید ورق مولتی استایل رزگلد مسی

ورق مولتی استایل ‌رز گلد، رویکردی متفاوت در صنعت دکوراسیون داخلی

همواره ارایه طرح‌های جدید یکی از موضوع‌هایی است که در دکوراسیون داخلی به آن پرداخته می‌شود و رقابت در این زمینه بسیار جدی است. به همین دلیل استفاده از متریال جدید در این زمینه کمک کننده است. استفاده از ورق مولتی استایل ‌رز گلد یکی از این موارد است که تا حد زیادی توانسته به عنوان یک رویکرد متفاوت خود را معرفی کند.

از این رو، طراحان زیادی از آن برای استفاده در طرح‌های خود بهره می برند. نکته ای که کاربرد این ورق مولتی استایل مسی را ادامه دار کرده است، دوام این ‌ورق ها، وزن کم آنها، انعطاف پذیری و از همه مهمتر قیمت مناسب آنها است.

با این اوصاف به نظر می رسد که روند استفاده از این ‌ورق ها باز هم رو به افزایش باشد.

قیمت مولتی استایل رزگلد مسی

قیمت ‌ورق مولتی استایل ‌رزگلد

عزیزانی که قصد خرید این محصول را دارند، خوب است بدانند که ‌ورق های مولتی استایل ‌رز گلد یا مسی یکی از انواع ‌ورق هایی است که به وفور در بازار طلق و فروشگاه ها وجود ندارد! یا اگر پیدا شود با قیمت های متفاوت و بعضا بسیار گرانتر با قیمت هایی عجیب! به فروش می رسد.

فروشگاه آقای پلکسی توزیع و عرضه این ورق ها در سطح کشور را برعهده دارد.

 برای فروش ورق مولتی استایل رزگلد معمولا با چند قیمت مواجه می شوید، که دلیل آن می‌تواند مربوط به نوع ساده و پشت چسبدار آن باشد و مورد دیگری که می‌تواند در قیمت مولتی استایل رزگلد تاثیرگذار باشد، اندازه ‌ورق ها است.

معمولا این محصول در اندازه‌های 60 در 120 و 60 در 60 در فروشگاه‌ها موجود می‌باشند. شرکت‌های تولیدی ضخامت این ‌ورق ها در اندازه 1.2 میلی متر تولید می‌کنند، اما در ضخامت‌های دیگر نیز این ‌ورق ها تولید می‌شوند که چندان متداول نیست.

لازم به یادآوری است که برندهای اصلی موجود در بازار از ‌ورق های مولتی استایل شامل برندهای ایرانی و خارجی می‌شود و در هر دو صورت شما می‌توانید محصولات با کیفیتی را تهیه نمایید. ولی برای خرید ورق مولتی استایل رزگلد یا مسی ، باید به سراغ برندهای خارجی این ورق ها بروید.

اگر تمایل به خرید ‌ورق های مولتی استایل رز گلد را دارید می‌توانید از طریق تماس تلفنی به فروشگاه آقای پلکسی و یا از طریق سایت اقدام به خرید نمایید. در هر دو صورت راهنمایی‌های لازم در هنگام خرید به شما ارایه خواهد شد.

به همین منظور لطفا برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها و وضعیت موجود بودن ورق مولتی استایل مورد نیاز خود با شماره تلفن 36612145 -021 تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه آقای پلکسی به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کننده‌های ‌ورق های مولتی استایل این امکان را به وجود آورده است که پس از دریافت سفارش از هر یک از شهرهای کشور با نهایت دقت و سرعت، محصولات خریداری شده را به مشتریان عزیز تحویل خواهد داد.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
هانیه

سلام. لطفا مولتی استایل رزگلد رو موجود کنید. خیلی نیاز دارم

لیزر ....

ورق مولتی استایل مسی عمده میخام برای کار تولیدی. ارسال به شیراز هم دارید؟