مولتی استایل پشت چسب دار

مولتی استایل پشت چسبدار

مولتی استایل پشت چسب دار

انواع ورق های مولتی استایل پشت چسبدار شده

تمامی ورق ها به صورت یک دست و تمام سطح آن با بهترین مارک چسب، پوشیده شده توسط کارشناسان ما

ورق مولتی استایل پشت چسب دار

اشکال و قطعات ساخته شده و برش خورده با ورق مولتی استایل، چون معمولا به دیوار یا پس زمینه چسانده می شود، بهتر است به صورت ورق مولتی استایل پشت چسب دار استفاده شود.

 

پشت چسبدار کردن ورق مولتی استایل توسط کارشناسان ما بصورت یکدست و با دقت انجام می شود. (ورق پشت چسبدار مولتی استایل بصورت کارخانه ای در بازار وجود ندارد!)

 

برای چسبدار کردن ورق توسط کارشناسان آقای پلکسی، از بهترین برند چسب دوطرفه (TopTape) استفاده می شود.

ورق مولتی استایل پشت چسبدار

به طور کلی ‌ورق های مولتی استایل را از نظر نحوه استفاده به دو دسته کلی تقسیم شده و به فروش می رسد. ورق های ساده و ‌ورق های پشت چسب دار انواع این ‌ورق ها را شامل می‌شوند.

‌ورق های ساده به دلیل اینکه خاصیت چسبندگی ندارند، در مواردی استفاده می‌شوند که ضرورتی نداشته باشد خود ورق حالت چسبندگی داشته باشد.

طلق مولتی استایل پشت چسبدار

به عنوان مثال در برخی از موارد استفاده در هنگام به کارگیری ‌ورق های مولتی استایل در دکوراسیون داخلی ممکن است ‌ورق ها برای اینکه همراه با قطعات دیگری بر روی زمینه کار قرار می گیرند، لزومی به اینکه این ‌ورق ها دارای حالت چسبندگی باشند وجود نداشته باشد.

اما در بیشتر موارد:

ورق های مولتی استایل مورد استفاده، به صورت مستقل برای کاربردی خاص خریداری می‌شوند و در قسمتی از کار استفاده می‌شوند و باید به زمینه کار چسبانده شوند.

بنابراین در اکثر مواقع این تمایل وجود دارد که ‌ورق های مولتی استایل چسب دار شده باشند. در مجموع باید گفت که با گذشت زمان میزان تقاضا و مصرف این ‌ورق های پشت چسب دار در حال افزایش است.

نکته مهم!

در صورتی که می خواهید روی ورق مولتی استایل برش دستی یا لیزری انجام دهید، قبل از برش باید پشت چسبدار شدن ورق را اطلاع دهید! چسب زدن قبل از برش باعث یکنواخت شدن چسب پشت ورق روی تمام سطح می شود.

ورق پشت چسب دار یکی از انواع مورد استفاده ‌ورق های مولتی استایل است که به علت سهولت استفاده و مورد مصرف آنها تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد.

‌ورق های مولتی استایل پشت چسب دار معمولا داخل فروشگاه هایی که ورق مولتی استایل مورد نظر به فروش می‌رسد آن را پشت چسب دار می‌کنند. برای این کار فروشگاه‌ها با صرف هزینه ای اضافه پشت ورق مولتی استایل مورد نظر خود را چسب دار می‌کنند.

 

کاربرد و خرید مولتی استایل پشت چسبدار

تاثیر چسب دو طرفه ‌ورق ها بر روی ضخامت آنها

به طور معمول ‌ورق های مولتی استایل در ابعاد 60 در 120 سانتی متر و با ضخامت 1.2 میلی متر به فروش می رسند. اما استفاده از چسب دو طرفه بر روی این ‌ورق ها می‌تواند به طور جزیی ضخامت این ‌ورق ها تغییر دهد. (حداکثر تا 1.3 میلیمتر)

 

ویژگی‌ها و مزایای چسب دار کردن ورق مولتی استایل

نکته ای که وجود دارد این است که این چسب دار کردن ‌ورق های مولتی استایل را می‌توان بر روی هر نوع ورقی شامل براق و یا خش دار انجام داد و همچنین کار پشت چسب دار کردن را می‌توان بر روی تمامی رنگ‌های مختلف این ‌ورق ها مانند طلایی، نقره ای، مشکی، رز گلد یا مسی و سایر رنگ‌ها نیز انجام داد.

البته معمولا در بیشتر مواقع، رنگ‌هایی که خواهان بیشتری دارند مانند طلایی و یا نقره ای و یا مسی یا رز گلد تقاضا برای پشت چسب دار کردن آنها نیز وجود دارد.

فروش ورق طلق مولتی استایل چسبدار

به طور معمول فروشگاه‌ها بدون درخواست مشتری نیز بر روی برخی از ‌ورق های مولتی استایل کار پشت چسب دار کردن را انجام می دهند. این کار به دلیل اینکه تقاضای بیشتری برای این ‌ورق ها وجود دارد، توسط فروشگاه‌ها انجام می‌شود و از این طریق امکان فروش آنها سریعتر و به صورت لحظه ای پس از ثبت سفارش، افزایش پیدا خواهد کرد.

 

معایب ورق های چسب دار مولتی استایل

افزایش قیمت فروش ‌ورق های پشت چسب دار در مقایسه با ‌ورق های ساده یکی از مواردی است که می‌توان در این رابطه به آن اشاره کرد. با توجه به این که پشت چسب دار کردن این ‌ورق ها با افزایش قیمت در این زمینه همراه خواهد بود. به هر حال این امکان وجود دارد که مشتریانی که تمایلی به استفاده از ‌ورق های چسب دار نداشته باشند، ضرورت پرداخت هزینه بالاتر برای آنها خوشایند نباشد.

در آقای پلکسی ورق مولتی استایل در هر دو نوع ساده و پشت چسب دار موجود است.

همچنین در صورتی که خرید ‌ورق های پشت چسب دار شده از فروشگاه‌های غیر معتبر انجام شود، ممکن است کیفیت چسب دار شدن این ‌ورق ها در سطح مطلوبی نباشد و بنابراین استفاده از این ‌ورق ها می‌تواند در محل کار مورد نظر، اثرات نامطلوبی به جا گذارد. به همین منظور همواره توصیه کارشناسان بر این بوده است که خریدهای مورد نظر از فروشگاه‌های معتبر و نام آشنا انجام شود.

ما تضمین می کنیم سطح ورق با بهترین برند چسب موجود در بازار و بصورت یکدست به مشتریان تحویل دهیم.

چسب دار کردن ورق مولتی استایل

کاربرد ورق مولتی استایل پشت چسب دار

  • یکی از کاربردهای ورق پشت چسب دار مولتی استایل در تهیه کارت‌های ویزیت است که لایه ای نازک مانند روکش روی آن قرار دارد و سمت دیگر آن برچسب است که در نتیجه از آن برای چسباندن بر روی سطوح استفاده می‌شود و روی دیگر آن ظاهری براق دارد و در رنگ‌های مختلف نیز تهیه می‌شود.

 

  • همچنین از آنجایی که ‌ورق های مولتی استایل پشت چسب دار به راحتی نصب می‌شوند، این ‌ورق ها به یکی از پرکاربردترین ابزارهای هنرنمایی در دکوراسیون منازل تبدیل شده اند.

 

برای نصب این ‌ورق ها در منزل در ابتدا محل مورد نظر را به خوبی تمیز نموده تا چسب ورق بتواند سطح انتخاب شده را جذب نماید. سپس بعد از جدا کردن چسب دو لایه ورق را بر روی سطح می چسبانیم.

 

  • در ارتباط با پلاک‌هایی که در فضای اداری و دفاتر محل کار از آنها استفاده می‌شود نیز نحوه دقیقا به همین صورت است که پشت این ‌ورق ها چسب دار شده است و با جدا کردن روکش چسب می‌توان ورق را در محل مورد نظر چسباند.

 

از دلایل دیگری که ورق مولتی استایل‌های پشت چسب دار پر فروش هستند، این است که این ویژگی پشت چسب دار بودن را می‌توان برای هر نوع ورق مولتی استایل و برای هر رنگی از این ‌ورق ها استفاده کرد.

 

 

فرآیند نصب ‌ورق های مولتی استایل که پشت چسب دار شده اند

معمولا ‌ورق های مولتی استایل که پشت چسب دار شده اند بسیار راحت تر نصب می‌شوند و دلیل اینکه اینگونه ‌ورق ها فروش بهتری دارند نیز همین موضوع است و به همین دلیل فروشگاه‌ها ‌ورق های خود را پشت چسب دار می‌کنند.

اما در صورتی که در پشت ‌ورق ها چسب وجود نداشته باشد، برای چسباندن ‌ورق ها از چسب‌های سلولزی استفاده می‌شود. به این منظور ورق مولتی استایل در قسمتی که قرار است روی سطح قرار گیرد به خوبی تمیز می‌شود و بعد از آن چسب کاری می‌شود. معمولا در چسباندن ورق باید دقت زیادی به خرج داد و چسب کاری را از یک سمت ورق آغاز کرد انجام این کار باعث می‌شود که هوا به زیر ورق نرود. در انتها پس از نصب کامل ورق، روکش نایلونی روی آن را جدا می‌کنند.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات
حمید

من ورق مولتی استایل پشت چسبدار فابریک میخام. کجا تهیه کنم؟

شیدا

با چه نوع چسبی این ورق مولتی رو پشت چسب دار می کنید