پلی کربنات سینوسی

ورق پلی کربنات سینوسی

پلی کربنات سینوسی

ورق پلی کربنات سینوسی دوجداره 

ضخامت ورق پلی کربنات سینوسی: 4 میل، 6 میل، 8 میل

رنگ بندی طلق پلی کربنات سینوسی: شفاف، سفید مات(سفید شیری)، دودی

ابعاد ورق حدودا: 115 * 620 سانتیمتر

ارائه گارانتی 15 ساله شرکت پلیمرطلایی یزد

لیست قیمت ورق سینوسی پلی کربنات در ادامه صفحه

پلی کربنات سینوسی (طلق پلی کربنات پلی ویو)

پلی کربنات سینوسی را فقط کارخانه پلیمر طلایی یزد تولید می کند.

این طلق پلی کربنات سینوسی موجدار، بهترین ورق پلاستیکی برای پوشش سقف های شیبدار است.

این ورق ها به پلی کربنات کروگیت و پلی کربنات موجدار پلی ویو هم معروف هستند.

  • ابعاد ورق پلی کربنات سینوسی: 114 * 620 سانتیمتر
  • ضخامت ورق پلی کربنات سینوسی: 4 میل و 6 میل و 8 میل
  • رنگ های طلق پلی کربنات سینوسی: شفاف، سفید، دودی
مشخصات فنی پلی کربنات سینوسی

ورق پلی کربنات سینوسی

پلی کربنات سینوسی دارای استحکام فوق العاده بالا به لطف ساختار موج مانند و مواد اولیه استفاده شده در ساخت این ورق پلی کربنات است. استحکام و مقاومتی که این طلق دوجداره سینوسی از آن برخوردارند آن‌ها را برای ساخت نورگیر و انواع پوشش سقف یا جداره، به یک گزینه عالی تبدیل می‌کند.

خرید پلی کربنات سینوسی و ارسال آن

ورق پلی کربنات سینوسی یکی از انواع پلی کربنات موج دار است که با برند پلیمرطلایی یزد تولید می شود.

برای خرید پلی کربنات سینوسی با شماره 36612145 – 021 تماس بگیرید.

ورق پلی کربنات سینوسی سفید شیری پلیمر طلایی یزد

پلی کربنات سینوسی خواص الکتریکی، نوری، شیمیایی و البته فیزیکی بسیار خوبی دارد. بر روی انواع سازه‌ها و در کنار انواع مصالح ساختمانی قابل استفاده است. استفاده از این ورق پلیمری صرفه‌ای کاملا اقتصادی در کوتاه مدت و دراز مدت برای‌تان به همراه دارد.

برای آشنایی کامل با کاربردها، مشخصات و قیمت پلی کربنات سینوسی ادامه این مطلب را بخوانید. با مطالعه این متن شناخت کاملی از این نوع ورق پلی کربنات موجدار به دست می‌آورید و قادر به تشخیص بهترین طلق سینوسی برای نیاز خود خواهید بود.

ورق طلق پلی کربنات سینوسی بهترین ورق برای سقف های شیبدار است. چون باعث سرازیر شدن بهتر برف و باران سقف می شود.

مشخصات و قیمت پلی کربنات سینوسی

قیمت پلی کربنات سینوسی

قیمت پلی کربنات سینوسی با توجه به ضخامت تعیین می‌شود. خرید ورق پلی کربنات سینوسی با توجه به مزایا و کیفیت بالایی که دارند، به صرفه است. سبک بودن آن‌ها باعث کاهش هزینه‌های حمل و نقل و نصب می‌گردد.

از طرفی به دلیل استحکام و مقاومت بالا، طول عمر بالایی نیز دارند. به این ترتیب می‌توان مطمئن شد که تا سال‌های سال با همان کیفیت اولیه، باقی می‌مانند. با توجه به موارد بالا انتخاب پلی کربنات پلی ویو، یک اقدام هوشمندانه جهت خریدی اقتصادی محسوب می‌شود.

لیست قیمت پلی کربنات سینوسی

نوع ورق پلی کربنات

ضخامت (میلیمتر)

نام برند

وزن (کیلوگرم)

ابعاد (سانتیمتر)

قیمت پلی کربنات سینوسی (تومان)

سینوسی

4

پلیمر طلایی یزد

7.75

125*620

1.423.000

سینوسی

6

پلیمر طلایی یزد

14.5

125*620

2.687.000

سینوسی

8

پلیمر طلایی یزد

16.5

125*620

3.059.000

برای اطلاع از قیمت امروز ورق پلی کربنات سینوسی و خرید به صورت عمده می‌توانید با فروشگاه آقای پلکسی (36612145 – 021) در تماس باشید.

ویژگی ها و مشخصات ورق های پلی کربنات سینوسی موج دار

ورق پلی کربنات سینوسی و مشخصات آن

پلی کربنات سینوسی یک نوع ورق پلی کربنات موجدار است. این ورق‌ها در واقع موادی پلیمری با ویژگی‌های منحصر به فرد هستند. موج‌هایی که در طول این ورق وجود دارد بدون زاویه و سینوسی هستند به همین دلیل به این اسم خوانده می‌شوند. البته پلی کربنات پلی ویو نام دیگری که به این نوع ورق اختصاص دارد. بنابراین در ادامه از این دو اسم برای اشاره به این نوع ورق موجدار استفاده خواهیم کرد.

پلی کربنات سینوسی ساختاری دوجداره دارد. موج‌ها و برآمدگی‌هایی در سطح ورق وجود دارد که با فاصله مشخصی از هم قرار گرفته‌اند. این موج‌ها نه تنها بر استحکام ورق افزوده‌اند بلکه آن را برای ساخت سقف و جداره سازه‎های مختلف مناسب ساخته‌اند.

ضخامت و ابعاد پلی کربنات پلی ویو

ورق کامل پلی کربنات پلی ویو دارای ابعاد 115 در 620 سانتیمتر است. در ضخامت‌های 4، 6 و 8 میلیمتر نیز در بازار به فروش می‌رسد. فروشگاه آقای پلکسی این ورق سینوسی پلی کربنات را فقط به صورت ورق کامل در رنگ های شفاف، دودی، سفید شیری (سفید مات) به فروش می رساند.

در ادامه با معرفی مشخصات پلی کربنات پلی ویو از زاویه‌ای دیگر به معرفی این ورق پلاستیکی می‌پردازیم.

انعطاف در برابر خمش ورق دوجداره سینوسی پلی کربنات

یکی از خصوصیات مهم درباره ورق پلی کربنات پلی ویو، امکان خم کردن آن در دمای اتاق و بدون نیاز به حرارت است. ورق‌های دوجداره‌ مثل پلی کربنات سینوسی در هنگام جابجایی لول می‌شوند تا فضای کمتری اشغال شود و حمل و نقل آسان‌تری داشته باشند.

ضربه پذیری فوق العاده بالای طلق سینوسی دوجداره

معمولا افراد ورق‌های پلی کربنات را به استحکام فوق العاده بالا می‌شناسند. این تصور در مورد پلی کربنات سینوسی نیز کاملا برقرار است به ویژه که موج‌های روی ورق این میزان مقاومت را نیز افزایش داده‌اند.

ضربه پذیری بالای پلی کربنات پلی ویو، آن را به یک ورق نشکن و مقاوم به ضربه تبدیل کرده است. این ورق‌ها برای استفاده در محیط‌های خارجی، فوق العاده کاربردی و مناسب هستند چرا که در برابر نفوذ آب، بارش تگرگ، برف، طوفان و… مقاومت بالایی دارند.

امکان نصب پلی کربنات سینوسی در کنار انواع مصالح و متریال

با خرید پلی کربنات سینوسی، نگران نصب آن در کنار سایر مصالح ساختمانی نخواهید بود. این ورق‌ها از لحاظ قرارگیری در کنار سایر مواد و نصب روی انواع سازه‌ها، انعطاف بالایی دارند. نصب آسان و سریع این ورق‌های پلیمری یکی از دلایل مهم تمایل افراد به خرید و استفاده از آن‌ها است.

به راحتی با پیچ و مهره می توانید ورق پلی کربنات سینوسی را روی سازه نصب کنید.

خواص نوری خوب ورق دوجداره سینوسی

اگر برای ورود نور کافی به محیط دنبال یک ورق یا متریال مناسب هستید، پلی کربنات سینوسی یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه‌ها برای این منظور است. این ورق پلیمری گذردهی نوری بالایی دارد و میزان زیادی از نور را از خود عبور می‌دهد.

بنابراین اگر امکان نصب پنجره وجود ندارد می‌توانید این ورق‌های مستحکم را در سقف یا جداره‌ها به کار ببرید تا نور کافی وارد محیط شود. پراکنده کردن نور توسط پلی کربنات پلی ویو از دیگر مشخصات نوری بسیار کاربردی آن است. به این ترتیب نور در همه فضا پراکنده شده و محیطی روشن با نور همگن و یکنواخت ایجاد می‌شود.

ویژگی و مزایای پلی کربنات سینوسی، خم شدن آن به صورت رول امکان پذیر است.

سبک سازی ساختمان و جابجایی آسان ورق سینوسی پلی کربنات

ورق‌های پلیمری سینوسی از جنس پلی کربنات، بسیار سبک هستند. سبک بودن این ورق‌ها به مراحل جابجایی و نصب آن‌ها سرعت می‌بخشد. قطعا هزینه‌های حمل و نقل و نصب نیز به مراتب کاهش می‌یابد.

سبک بودن پلی کربنات پلی ویو، روی سبک سازی ساختمان و مقاوم سازی آن در برابر زلزله تاثیر مثبتی دارد. با توجه به اینکه موضوع سبک سازی و کاهش بار مرده ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار است، می‌توانید از این ورق‌ها برای مقاوم سازی سازه مورد نظر خود استفاده کنید.

عایق انرژی بودن ورق رول پلی کربنات سینوسی

پلی کربنات سینوسی یکی از انواع ورق‌های پلاستیکی است که می‌توان به عنوان عایق انرژی از آن استفاده کرد. این خاصیت ناشی از ساختار دوجداره ورق‌ها است که مانع از خروج گرما و صوت و هدر رفت انرژی می‌شود.

اجازه دهید یکی از کاربردهای پلی کربنات پلی ویو که خاصیت عایق بودن آن در این حوزه بسیار مورد توجه است را معرفی کنیم. گلخانه یکی از محیط‌هایی است که نوع پوشش سقف و دیواره‌های آن در ایجاد تعادل دمایی مناسب و رشد گیاهان بسیار تاثیرگذار است. ایجاد تعادل دمایی در داخل گلخانه با استفاده از ورق‌های پلی کربنات سینوسی امکان پذیر است. این ورق‌ها مانع از خروج گرما می‌شوند و در عین حال نور کافی را وارد گلخانه می‌کنند.

پلی کربنات سینوسی دودی و مشکی

کاربرد پلی کربنات سینوسی

پلی کربنات سینوسی در محیط‌های خارجی و جهت پوشش دادن سازه‌های مختلف کاربرد دارد. نمونه‌هایی از کاربرد این محصول را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • سوله
  • پارکینگ
  • انبار
  • سقف و جداره کارخانجات
  • سقف ورزشگاه
  • پل عابر پیاده
  • ایستگاه اتوبوس
  • پوشش استخر

ورق پلی کربنات شفاف سینوسی و ذوزنقه ای کروگیت

خرید پلی کربنات سینوسی

برای خرید پلی کربنات سینوسی در ضخامت‌های متنوع و ابعاد درخواستی می‌توانید به فروشگاه آقای پلکسی مراجعه کنید. علاوه بر مراجعه حضوری، امکان سفارش تلفنی و اینترنتی برای شما خریداران محترم نیز فراهم شده است.

همچنین پلی کربنات ذوزنقه ای هم در ضخامت های مختلف موجود است.

در این فروشگاه رنگ شفاف و دودی پلی کربنات سینوسی در ضخامت‌های 4، 6 و 8 میل وجود دارد.

در صورتی که به روشنایی و نور بیشتری در محیط نیاز دارید، بهتر است پلی کربنات پلی ویو شفاف را تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت پلی کربنات سینوسی به صورت عمده و مشاوره جهت انتخاب مناسب‌ترین ورق می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات
اطلاع رسانی

نظر داخل متن
مشاهده همه نظرات